Ukraina

(UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas380

Ukraina. Naujausi pasakojimai

Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą (4)
  • 2017-05-13 (nuotraukų 50)
  • Alvydas
Apie šį bei tą ir šiek tiek pro Černygovą Ukraina 2017, balandis Bilietus į Kijevą nusipirkome iš anksto. Turime tokią tradiciją – radai tinkamus – pirk. Vienas bilietas pirmyn ir atgal kainavo 120 eurų. Po kelių dienų sulaukėme kvietimo viešnagę...
Krymas - kol Rusijos nebuvo :) (4)
  • 2016-03-06 (nuotraukų 49)
  • Gadriux
Sveiki, nesenai su draugais apšnekėjome situaciją Krymo regione ir tuo pačiu pasidžiaugiau, bent jau tuom , kad suspėjome į nuvažiuojantį traukinį ir teko ten paatostogauti. Taigi nusprendžiau papasakoti ir kitiems savo kelionės įspūdžius. Kelionė prasidėjo 2011.09.15 dieną, įšvykti nusprendėme...
Automobiliu į Ukrainą (1) Tikiuosi, kad mano patirtis bus kažkam naudinga. Pati kelionė buvo principo reikalas , o ne būtinumas, todėl aplinkinių reakcija buvo vienareikšmiška - kvailys. Likus savaitei iki išvykimo nuotaika buvo gera : jautiesi , kaip erelis , besiruošiantis skrydžiui , o...
daugiau pasakojimų

Ukraina. Įdomybės

Šreko ir Fionos pilis
  • 2012-10-03
Mažųjų keliauninkų Ukrainoje laukia nauja atrakcija. Zaporožės regione įsikūrusiame Akimovkos kaime gyvena keistuolių pora, kuri net 10 gyvenimo metų paskyrė kurdami pasakų pilį. O dėl jų panašumo į populiarių animacinių filmų herojus, vietiniai gyventojai juos praminė Šreku ir Fiona....
Jūros periodo parkas Rytinio Krymo kalnuose tarp Sudako ir Feodosijos virš jūros tebestūkso Jūros periodo laikų senovinio ugnikalnio likučiai. Ugnikalnis susiformavo pries 120 milijonų metų. Dabar ši vieta vadinasi KaraDag nacionalinis parkas. Šio parko viršūnės sudarytos iš sustingusios ląvos ir savo tamsiais tonais išsiskiria iš aplinkinių kalnų. Būtent todėl tiurkų kalboje KaraDag reiškia „Juodasis kalnas“. ...
Meilės tunelis
  • 2012-01-26
Porelės iš įvairiausių šalies vietovių atvyksta pamatyti šio nuostabaus kampelio. Pasakojama, jog visi įsimylėjėlių norai išsipildys, jei jų meilė yra tyra ir jie pasibučiuos šiame Meilės tunelje. ...