Šveicarija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas41

Šveicarija. Naujausi pasakojimai

Geneva-Zurich Iš Ženevos oro uosto patogiausiai pasiekti miesto centra yra traukiniu. Bilietą galima nusipirkti online arba per APP: SBB. Bilietas yra lankstus tai galima naudoti ji nebūtinai konkrečiam traukiniui.Taip pat panaudojant savo Boarding pasa galima orouoste įsigyti dieno bilieta viešajam transportui....
Eurotrip 1 dalis: Stebuklingas Šveicarijos grožis (3)
  • 2014-07-04 (nuotraukų 30)
  • Tigrera
Trumpa Eurotripo suvestinė Keliautojai: Du asmenys Keliavimo priemonė: Automobilis Ford Keliavimo laikas: 2014-06-11 - 2014-07-01 Aplankytos šalys: Švedija. Vokietija, Olandija, Belgija, Prancūzija, Šveicarija, Danija Biudžetas: Apie 6000 Lt (Su viskuom) Nuvažiuota: Apie 8000 km GPS: Svenas ir Astrid ( Įpusėjant kelionei Sveną pakeitėme Astrid, nes jis labai...
Senieji Berno stogai
  • 2014-06-12 (nuotraukų 14)
  • Blick
Tą vakarą buvo šilta kaip vasarą ir kvepėjo alyvomis. Katedros varpinė mušė devynias, siaurose ir vingiuotose senamiesčio gatvelėse žiebėsi žibintai, o miesto gyventojai po dienos darbų šurmuliavo restoranų lauko terasose. Tą vakarą sėdėjau vienoje iš jų, su vietiniu draugišku vaikinuku...
daugiau pasakojimų

Šveicarija. Įdomybės

Titlio tiltas
  • 2013-01-09
Jei kada ruošitės keliauti į Šveicariją, nepamirškite šio naujo, įdomaus ir išskirtinio objekto įtraukti į savo lankytinų vietų sąrašą. Ypač jei mėgstate savo keliones paįvairinti aštresniais pojūčiais....
Ženevos fontanas
  • 2011-10-03
Jet d’Eau fontanas yra Ženevos simbolis. Ir, jei apsilankysite mieste ne sezono metu, kai fontanas neveikia, apnyks keista nuojauta, kad kažko svarbaus čia nepamatėte ir, kad kažko labai trūksta. Nuojauta jūsų neapvils....
Ledynų ekspresas
  • 2011-08-25
Ledynų ekspresas, arba Glacier Express – tai bemaž garsiausias traukinys Pasaulyje, kursuojantis tarp Sankt Morico ir Zermato, Šveicarijoje. ...