Švedija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas46

Švedija. Naujausi pasakojimai

Pietų Švediją: Karlskrona, Kalmaras (2)
  • 2014-10-05 (nuotraukų 20)
  • Tigrera
Ruduo... Šis metų laikas, mano manymu, yra tinkamiausias kelionėms, nes nėra per daug karšta, nei per daug šalta maloniems pasivaikščiojimams. Vieną rudens savaitgalį nusprendėme mes pasimėgauti paskutiniais saulės spinduliais, malonia šiluma, nes netrukus prasidės rudeniški lietūs ir aktyvias keliones...
Kelionių trupinėliai iš Švedijos
  • 2014-04-19 (nuotraukų 14)
  • Tigrera
Švedijoje tenka pabūvoti gan dažnai darbo reikalais, bet laisvu metu nuo darbo nenustykstame vietoje, sėdame į mašiną ir lekiame, kur akys mato, nes niekas taip neatpalaiduoja, kaip gražūs kraštovaizdžiai, nematytos naujos vietos. Taigi vieną savaitgalį, prisimarinavome kepsnių, prisipjaustėm lašinukų ir...
Šaltasis Venecijos brolis - Karališkasis Stokholmas ir jo apylinkės (3)
  • 2014-03-15 (nuotraukų 27)
  • Tigrera
Dar mokyklos laikais žiūrėdavau į žemėlapį ir galvodau kaip norėčiau nukeliauti į Švediją, tais laikais, tai atrodė neįmanoma, bet kaip sakoma svajok atsargiai, nes svajonės pildosi. Na bilietai rankose ir pirmyn į Švediją (už lėktuvo bilietus sumokėjome dviem žmonėm pirmyn...
daugiau pasakojimų

Švedija. Įdomybės

Puošnios Helsinglando sodybos
  • 2013-03-27
Mediniai Helsinglando sodybų namai – tai švedų kultūros paveldo ir tradicinės architektūros pavyzdžiai, atspindintys vietos ūkininkų socialinės ir materialinės gerovės viršūnę. Įspūdingi Helsinglando sodybų namai yra tapę regiono simboliu ir kone įdomiausia turistine atrakcija....
Drotningholmo rūmų teatras
  • 2012-01-05
Drotningholmo teatro scena iš kitų taip pat išsiskiria savo gyliu, bet visa tai dėl įspūdingų savo funkcijų, kuriomis šiandien labiausiai gali didžiuotis. Beveik visa teatre išlikusi įranga yra originali. ...
Trikampio ežeras
  • 2011-07-08
Akivaizdus ir labiausiai vertinamas Stokholmo miesto turtas yra vanduo. Norintiems pasimėgauti vandens procedūromis Stokholmo mieste net nebūtina nuklysti toli nuo centro. Miesto zonoje gausu puikių paplūdimių ir pakrantės uolų, nuo kurių smagu pašokinėti į vandenį....