A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

(UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas358

Suomija. Naujausi pasakojimai

Nuo Helsinkio, pagal jūrą ir atgal ežerais (4)
  • 2017-07-16 (nuotraukų 53)
  • Kaza
Sugrįžti į Suomiją visada smagu. Kelionę į Suomiją planavau jau nuo praeitų metų, bet išvykti nepavyko. Šiais metais teko vykti su darbo reikalais plius pavyko suderinti laiką ir vietas aplankant draugus. Kadangi norėjau aplankyti Suomijoje keletą vietų tad išvykau savo...
Dviračiu po Alandų salas: sportas, „žemiškos“ kainos ir atotrūkis nuo miesto dulkių Lietuviai tradiciškai atostogų kryptims linkę rinktis tokias šalis kaip Egiptas, Ispanijos salos ar Turkija. Tačiau kol vieni svarsto, kuriam paplūdimyje šildysis, kiti renkasi aktyvias ir ne dažnai lietuvių lankomas vietas. Nuotraukos, kaip iš atvirukų, įspūdingi kraštovaizdžiai, ramybė, geros emocijos ir...
Suomija Helsinkis
  • 2014-01-12 (nuotraukų 9)
  • Tigrera
Mums labai pasisekė, radom nemokamus kelto bilietus iš Stocholmo į Helsinkį,pagalvojom būtų nuodėmė nepasinaudoti tokių pasiūlymų. Taigi nieko nelaukdami susikrovėmė lagaminus ir pirmyn į keltą. Naktis praėjo kelte, bet ten tikrai neliūdėjom, šokiai pokiai, restoranai, geras vynas ir t.t. Ryte...
daugiau pasakojimų

Suomija. Įdomybės

Nebylūs žmonės
  • 2012-11-13
„Nebylūs žmonės“ – įdomus, bet tikrai keistai atrodantis meno kūrinys, sutinkamas Suomijos 5-ojo kelio laukymėje, nusidriekusioje apie 25 kilometrus į šiaurę nuo Suomussalmio miesto. Šį neįprastą kūrinį sudaro maždaug 1200 kaliausių su durpinėmis galvomis ir dėvinčios spalvingus drabužius. ...
Alandų salos
  • 2011-07-01
Alandų salos apima apie 6500 žalsvų salelių, išsibarsčiusių mėlynuose Baltijos jūros vandenyse ties Bosnijos įlanka, tarp Turku ir Stokholmo. Salas nuo Švedijos skirianti Baltijos jūros dalis dar vadinama Alandų jūra. ...
Laplandija – Kalėdų senelio gimtinė ir amžinos vaikystės karalystė (1)
  • 2010-12-23
Laplandija, kitaip Sapmi - istorinis samių regionas, įsitaisęs šiaurinėje Skandinavijos pusiasalio dalyje. Ši tolima ir atšiauri Suomijos teritorija - vienintelė vietovė, kurioje labiausiai tvyro Kalėdų dvasia. ...