Slovėnija

Tel. kodas386

Slovėnija. Naujausi pasakojimai

Baidarėmis Alpėse (3)
  • 2017-05-28 (nuotraukų 16)
  • Liudas
Data: 2017.04.28-05.06. Upės: Soca, Koritnica (Slovėnija); Resia (Italija); Koppentraun (Austrija). Laivai: 5 Edelveisai, 1 Jalomanas, 1 Saidė, 1 Eskimo. Mintį apie pirmosios gegužės savaitės plaukimą Alpėse pradėjome brandinti dar žiemą. Prie Andriaus bei manęs prisijungė Vaida su Marijum ir Aivaras. Paskutinės minutės...
Keturiasdešimt devynios maldos sukalbėtos Slovėnijos Alpėse (14) Mano pasakojimo pavadinimas toli gražu neapima ir neatspindi mūsų pakeliavimo, tai viso labo 18 kilometrų iš nuvažiuotų keturių tūkstančių keturių šimtų, tačiau tai buvo tokieee kilometrai.... – ko gero, labiausiai įsimintinas, daugiausia adrenalino prigaminęs ir kinkų padrebinęs kelionės etapas. ...
Kelionė 4000 km (trailer) (2)
  • 2014-07-14 (nuotraukų 1)
  • bandaz
Gryžau iš įspūdingos kelionės. Viskas buvo nepakartojama. Dar pavadinimo filmui nesugalvojau. ...
daugiau pasakojimų

Slovėnija. Įdomybės

Škocjano urvai (1)
  • 2012-05-09
Apsilankę Postoinos urvuose nemanykite, kad jau gerai pažįstate Slovėnijos požemių karalystę. Pietvakarių Slovėnijoje, Kraso srityje slepiasi neeilinio grožio ir pasaulinės svarbos Škocjano urvai (slovėn.k. Škocjanske jame), kurie duris yra atvėrę turistams. Taigi, jei viešėsite Slovėnijoje juos būtinai įtraukite į lankytinų vietų sąrašą....
Predjamos pilis
  • 2011-09-09
Net 100 metrų aukštyje ant uolos pakibusi Predjamos pilis stovi jau daugiau nei 700 metų. Tai kone gražiausia ir žymiausia Slovėnijos pilis, kurią įdomu aplankyti keliaujant po šią nedidelę šalį....
Postoinos urvai (1)
  • 2011-08-29
Postoinos urvai - tai nuostabus gamtos stebuklas - ilgiausia stalagtitais ir stalagmitais išsipuošusių urvų sistema Slovėnijoje, išsiraičiusi giliai po žeme net 20 kilometrų....