Slovakija

Tel. kodas+421

Slovakija. Naujausi pasakojimai

Velykos kitaip (7)
  • 2013-04-07 (nuotraukų 18)
  • zakas
Tai buvo labiausiai netikėta, visiškai neplanuota ir spontaniškiausia kelionė mano gyvenime... Turbūt reikėtų pradėti pasakojimą nuo to, kad didžioji dalis mano ligšiolinių kelionių ar pasivažinėjimų vykdavo šiltesniuoju metų laiku. Žiemos keleliai visiškai netraukdavo manęs. Taip buvo iki šios žiemos, kol „nesusirgau“...
Jasnos čainykai Keturiese Toyotoj, neskaitant Valės Išvis malonu. Kad važiuojam. O važiuojam į Slovakiją, slidinėt ir mokytis snowbordint. Bet apie viską iš eilės. Net ir apie Valę. Kelionė į kalnus buvo planuota jau seniai. Įdomiausia tai, kad mūsų kompanijoje visi čainykai, todėl...
Tatrai ir Europos sostinių trikampis Kelionė vyko 2005 liepos pabaigoje, per Europą tuo metu okupavusią karščio bangą. Kelionės tikslas - aplankyti Aukštųjų Tatrų nacionalinį parką, o vėliau - Europos sostinių trikampį prie Dunojaus - Budapeštą, Vieną ir Bratislavą. Tai buvo paskutinė kelionė, kai nebuvo vedama statistika apie...
daugiau pasakojimų

Slovakija. Įdomybės

Spišo pilis (2)
  • 2011-09-29
Šiaurės rytų Slovakijoje, ant 634 metrų aukščio kalvos stovi vienas didžiausių viduramžių kultūros paminklų Europoje – Špišo pilis....