Norvegija

Tel. kodas47

Norvegija. Naujausi pasakojimai

Lofotenų salynas (8)
  • 2017-01-28 (nuotraukų 61)
  • zakas
Sveiki, keliautojai. Pastebėjau, kad šiame puslapyje liko nedaug automobilinių keliautojų, kurie svečius kraštus aplanko savomis transporto priemonėmis. Dauguma, taupydami laiką ar pinigus, naudojasi atpigusiais skrydžiais. Kol manęs šis keliavimo būdas dar neužvaldė, dalinuosi su jumis praėjusios vasaros „oldschool‘inės“...
Trys žiemiškos dienos Osle - arba kaip žiūrėjome baletą (5)
  • 2017-01-09 (nuotraukų 104)
  • Aruna
1 diena 5 valanda ryto. Prie oro uosto išvykimo salės durų stovi virtinė automobilių. Iš jų lipa ir kuo greičiau į šiltą salę veržiasi dešimtys apsimiegojusių žmonių su dideliais lagaminais. Kur jie skuba šitokioje ankstybėje? Oro uosto tablo šviečia...
Šiaurinė Skandinavija 2 dalis (7) 08.23 Naktį netikėtai pakilo vėjas. Palapinė buvo pastatyta gražioje, bet atviroje vietoje, tai vėjas tiesiog draskė, gerai kad ji štorminė. Ryte oras vėl geras. Šiandien sekmadienis, nedirba visos, net ir maisto, parduotuvės. Turime tikslą- užlipti į ausčiausią...
daugiau pasakojimų

Norvegija. Įdomybės

Geirangerio fjordas
  • 2012-01-10
Geirangerio fiordas yra maždaug 15 km ilgio gilus vandens ruožas, kuriam būdingi siaurūs tarpekliai su stačiais uolų šlaitais ir staigiais posūkiais. ...
Ledo muzikos festivalis
  • 2012-01-03
Kiekvienais metais, sausio mėnesį, garsiame ir prašmatniame Geilo slidinėjimo kurorte, Norvegijoje, vyksta nepaprasta žiemos ir muzikos šventė – Ledo muzikos festivalis. Iš viso pasaulio atvykę muzikantai pristato savo sukurtą muziką, grojamą tik iš ledo pagamintais muzikos instrumentais....
Riorosas – kalnakasių miestelis (2)
  • 2011-10-25
Įstabaus grožio vietovėje, netoli Švedijos sienos, kur Rėjos upeliukas įsilieja į ilgiausią Norvegijos upę - Glomą, rasite įsikūrusį istorinį šachtininkų miestelį - Riorosą....