Lietuva

Laiko juosta(UTC+2) (UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas370

Lietuva. Naujausi pasakojimai

Kurtuvėnų rogainingas - nuotykių kupina dienelė (2) Kas do velns tas rogainingas? Kažkokios orientavimosi varžybos, kai su vietovės žemėlapiu bėgte ar dviračiu turi surinkti kuo daugiau tašku už pažymėtus ir atrastus kontrolinius punktus. Per 3 arba 6 valandas. O tie punktai sako išdėlioti pačiuose gražiausiuose regioninio parko...
Kelionė kitaip. Bavarija-Lietuva-Bavarija. II dalis (Lietuva). (3)
  • 2016-10-11 (nuotraukų 71)
  • Danmi
... Vilnių pasiekiame vakare. Dėl kelio darbų nuo Varšuvos judėjome laaaabai lėtai „Roboty drogowe” pamažu ėmė darytis keiksmažodžiu. Bet paskui... paskui prasideda dvi savaitės susitikimų, pokalbių iki išnaktų ir įvairių iškylų po Lietuvą. Žinoma, nieko naujo čia nepapasakosiu – daugeliui...
Vilniaus akcentai (8)
  • 2016-09-25 (nuotraukų 67)
  • Aruna
Vis galvojau ar verta pasakoti apie keliones po Lietuvą. Atrodo visi čia pat malamės, vieni pas kitus į svečius važiuojame, viską tą patį matome. Tačiau savo mieste dažnas paskęsta kasdienybėje ir rutinoje, pro tikrai įspūdingus pastatus prabėga nulenkęs galvą. Ką...
daugiau pasakojimų

Lietuva. Įdomybės

Space Garden - kosminis sodas Projektas „Space Garden“ (liet.k. kosminis sodas) kuriamas remiantis keturiais visatos elementais: žeme, vandeniu, oru, ugnimi. Šiame naujai atkuriamame Gagarino skrydžio garbei pavadintame sode kiekvienas elementas turės savo paskirtį žmogui. ...
Raudondvario bažnyčia
  • 2013-04-06
Raudondvario bažnyčia – aukščiausias ir geriausiai matomas pastatas miestelyje, turintis neobaroko ir neoklasicizmo bruožų. Prie bažnyčios projektavimo darbų prisidėjo garsus italų architektas Laurynas Cezaris Anikinis. Pastatyta 1846–1857 m. tuometinio dvaro savininko grafo Benedikto Emanuelio Tiškevičiaus užsakymu. ...
Paberžės bažnyčia (1) Paberžės Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčia pastatyta Paberžės kaime, 7,5 km į šiaurės vakarus nuo Surviliškio miestelio, Liaudės kairiajame krante, priešais Nykio žiotis. Paberžės dvaro savininkas Šilingas 1787 m. pastatė medinę aštuoniakampę koplyčią. Ji iki 1853 m. tapo Surviliškio filija. Iš Ugionių 1858 m. atvežta senoji bažnyčia. ...
daugiau įdomybių

Lietuva. Naujausios nuotraukos

Auksinis ruduo... deja jau baigiasi