Lietuva

Laiko juosta(UTC+2) (UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas370

Lietuva. Naujausi pasakojimai

Savaitgalis Bistrampolio dvare (1) Į temą Lietuvos tema:) Gegužės viduryje nusipirkome akcijinius visai pigius kuponus ir Bistrampolio dvare šventėme sūnaus gimtadienį. Tikrai nieko tokio och nesitikėjau. Bet praleidome dvi nuostabias, ypatingos laimės, ramybės, pilnatvės kupinas dienas. Ir oras buvo kaip dovana - po šalto pavasario...
Į Šilėnus orchidėjų ieškoti (2)
  • 2017-05-31 (nuotraukų 19)
  • Loreta
Lyg ir neplanavau pasakoti apie Šilėnus. Visų pirma todėl, kad kartą jau rašiau. Bet kažkaip netikėtai Arūna, pati to nežinodama, man pametėjo temą. Tad pagalvojau, kodėl gi nepapasakoti dar vieno varianto apie šį gražų kaimą ir jo apylinkes? Pirmą kartą Šilėnus...
Palei Nerį ir Dūkštą (6)
  • 2017-05-09 (nuotraukų 42)
  • Loreta
Keletą kartų jau bandžiau rašyti apie Lietuvą, bet kažkaip neužsikabinau ir tą reikalą užmečiau. Bet po kolegų keliautojų pasakojimų pagalvojau, kad gal reikėtų prie tos temos sugrįžti bei pasidalinti tuo, ką esu mačiusi, nes po Lietuvą važinėju ne taip ir...
daugiau pasakojimų

Lietuva. Įdomybės

Space Garden - kosminis sodas Projektas „Space Garden“ (liet.k. kosminis sodas) kuriamas remiantis keturiais visatos elementais: žeme, vandeniu, oru, ugnimi. Šiame naujai atkuriamame Gagarino skrydžio garbei pavadintame sode kiekvienas elementas turės savo paskirtį žmogui. ...
Raudondvario bažnyčia
  • 2013-04-06
Raudondvario bažnyčia – aukščiausias ir geriausiai matomas pastatas miestelyje, turintis neobaroko ir neoklasicizmo bruožų. Prie bažnyčios projektavimo darbų prisidėjo garsus italų architektas Laurynas Cezaris Anikinis. Pastatyta 1846–1857 m. tuometinio dvaro savininko grafo Benedikto Emanuelio Tiškevičiaus užsakymu. ...
Paberžės bažnyčia (1) Paberžės Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčia pastatyta Paberžės kaime, 7,5 km į šiaurės vakarus nuo Surviliškio miestelio, Liaudės kairiajame krante, priešais Nykio žiotis. Paberžės dvaro savininkas Šilingas 1787 m. pastatė medinę aštuoniakampę koplyčią. Ji iki 1853 m. tapo Surviliškio filija. Iš Ugionių 1858 m. atvežta senoji bažnyčia. ...