Kirgizija

Laiko juosta(UTC+6)
Tel. kodas996

Kirgizija. Naujausi pasakojimai

DAR KELI PUSLAPIAI APIE KIRGIZTANĄ (6)
  • 2017-09-24 (nuotraukų 48)
  • Alvydas
Būdamas tarybiniu piliečiu maniau jog valdininkais, ministerijų klerkais ir seimo nariais, gali būti tiktai protingi žmonės. Šiomis dienomis mano galvoje pilna priešingų minčių – nes „debesėlių“ apstu visur, be vargo jie „plaukioja“ seime, ministerijose ir prezidentų kėdėse sėdi...
Kirgizstanas (1)
  • 2017-09-02 (nuotraukų 48)
  • ArunasG
[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/09/02/img/Gamta-53636767.jpg[/img] Biškeko oro uostas puikiai atspindi padėtį visame Kirgizstane: priešingai nei iščiustinti kai kurių itin skurdžių valstybių oro vartai, šis yra toks pat kaip ir visa šalis – įstrigęs kažkur dešimtame dešimtmetyje, tarp neišraiškingos betoninės sovietinės architektūros ir pigaus plastikinio „evroremonto“,...
Toraigras (5)
  • 2015-09-18 (nuotraukų 80)
  • Alvydas
KIRGIZIJA, 2015 metų rugsėjis „Traukiniai tuose kraštuose ėjo iš rytų į vakarus ir iš vakarų į rytus... O į šalis nuo geležinkelio tuose kraštuose plytėjo didžiuliai tyrlaukių plotai – Sary Ozekai, geltonųjų stepių Vidurinės žemės... Tuose kraštuose visi atstumai buvo matuojami...
daugiau pasakojimų

Kirgizija. Įdomybės

Saliamono kalnas
  • 2010-12-27
Sulaiman-Too, arba Saliamono kalnas - yra 1000 metrų aukščio Altajaus kalnų grandinės uolėta atšaka. Jį supa antras pagal dydį Kirgizijos miestas – Ošas. Tai šventas kalnas ir pagrindinė Centrinės Azijos musulmonų piligrimų vieta. ...