Kenija

Laiko juosta(UTC+3)
Tel. kodas254

Kenija. Naujausi pasakojimai

JUODOJOJE PLANETOJE - GELTONUOSIUOSE MIŠKUOSE (9)
  • 2017-06-07 (nuotraukų 65)
  • Alvydas
Kenija 2017, gegužė Radau nebrangius bilietus į Nairobį, akimirksniu paskambinau savo kelionių bičiuliui, jis tarė – pirk, aš tuojau pat nupirkau. Ir tik įsigiję pradėjome galvoti: nė jis, nė aš apie šitą šalį niekada nesvajojome, svarstydavome nukakti į Pietų Afriką,...
Kenijos grožybės (18)
  • 2011-03-08 (nuotraukų 71)
  • ericsse
Na va pagaliau susiruosiau aprasyti savo keliones i Kenija ispudzius. Lankemes ten praeitu metu (2010) kovo 8-23 dienomis. Kaip kilo mintis aplankyti butent sia sali.. Ziurinejomes (per anglu agenturas) kelione i kuba, bet zmones, kurie lankesi kuboje mus atkalbejo, sake...
Kenija (1)
  • 2009-09-02
  • Ra
Kenijon iškeliavom todėl, kad bilietų į lėktuvą, skrendantį į Indoneziją, negavom. Paprasta. Nairobyje atsidūrėme Kūčių vakarą, ir žinoma Kūčių vakarienė mums nenusisekė – prisipirkom vakare sūrio, kumpio bei vyno ir nuvargę po kelionės blevyzgojom apie šį bei tą. Susikaupimo/šventinė nuotaika...