Japonija

Laiko juosta(UTC+9)
Tel. kodas81

Japonija. Naujausi pasakojimai

Tekančios saules šalis - Japonija (2) Leidžiuosi Narėtos oro uoste 9 vakare. Išvargintas ilgos keliones turiu nusigauti iki Tokio centra, kuris yra maždaug 60km nuo oro uosto. Renkuosi JR Narita Express- tai greičiausias budas nusigauti iki centro, šio traukinio kaina 2940 yen. Man reikėjo nusigauti...
Ten, kur teka saulė...(Nara, Koyasan) (3) Kalbant apie Japonijos sostines, be dabartinės Tokyo (Edo) bei buvusios Kyoto, verta paminėti ir pačią pirmąją nuolatinę sostinę – Nara, esančią tik kokius 50 km į pietus nuo Kyoto. Nara įkurta 710 metais. Augant galingiausių budistų vienuolynų įtakai ir politinėms...
Ten, kur teka saulė...(Kyoto) (4) Pora valandėlių nors ir ne greitaeigiais, bet puikiais traukinukais ir mes jau Kyoto mieste. Mano nuomone, pagal išankstinius nusistatymus ir turimą informaciją, Kyoto - šventyklų, kultūros, arbatos namų ir geišų „sostinė“. [img]http://www.mytrips.lt/files/2012/01/20/img/1-78013316.jpg[/img] Kyoto, buvusi Japonijos sostinė ir imperatoriaus rezidencija laikotarpiu nuo 794...
daugiau pasakojimų

Japonija. Įdomybės

Biodo in šventykla
  • 2015-05-04
Biodo in šventykla stovi tarp medžių šalia ežerėlio, kaip stovėjo beveik tūkstantį metų. Nors statyta labai senais laikais, tai – tobulas išbaigto architektūrinio stiliaus pavyzdys. Vien šitai yra reikšminga, o be to, svarbu, kad pastatas sukonstruotas ne iš akmens, bet iš medžio, medžiagos, lengvai pūvančios bei užsidegančios, ir stovi šalyje, kur nuolat vyksta žemės drebėjimai, o praeityje siautė pilietiniai vaidai....
Hakonės muziejus po atviru dangumi
  • 2013-07-23
Hakonės muziejus po atviru dangumi buvo įkurtas dar 1969 metais ir yra laikomas pirmuoju muzieju po atviru dangumi Japonijoje. 70 tūkst.kv.m. teritoriją užimančiame muziejuje lankytojai gali išvysti daugiau nei 120 meno kūrinius, sukurtus žymiausių pasaulio skulptorių...
Skycycle - pasivažinėjimas dviračiais danguje
  • 2013-04-15
Įspūdingu Kōraku-en sodu ir rekonstruota Juodąja pilimi garsus Okajamos miestas savo svečius bando sudominti dar viena turistine atrakcija – Washuzan’o pramogų parku, įsikūrusiu vaizdingoje kalvotoje vietovėje. ...