Ispanija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas34

Ispanija. Naujausi pasakojimai

Ispanija, oi, ne, Fuerteventura (2)
  • 2017-01-22 (nuotraukų 25)
  • sillwio
Prologas Nauji metai, nauji nuotykiai. Turbūt kiekvieną kartą sakau tą patį, bet niekaip neišeina nesikartot. Už keliones gali būti geriau tik naujos kelionės. Tik grįžę iš Alikantės pradėjome dairytis ir dėliotis sekančią kelionę. Tiksliau, dėliotis visada tik grįžus pradeda Ieva. Ji...
Vėl į Andalūziją II dalis (11)
  • 2016-11-22 (nuotraukų 63)
  • linosa
Ryte sunkiai keliamės, pusryčiai užsitęsia, nes nesustodami pasakojame, nėjusiems vakar į famenko, savo įspūdžius. Tačiau iki 12 val. turim išsikraustyti, o dar reikia susidėti daiktus, nes šiandien pervažiuojame į sekančią nakvynės vietą prie jūros, netoli Gibraltaro - La Alcaidesoje, kur...
Vėl į Andalūziją I dalis (7)
  • 2016-11-14 (nuotraukų 40)
  • linosa
Po 2009 metais vykusios kelionės į pietų Ispaniją, žinojau, kad ten kada nors sugrįšiu. Šiemet grįžau ir įsitikinau, jog man ji taip patinka, kad noriu ten vėl... O kadangi mano pirmoji kelionė buvo į Ispaniją, tai įtariu, kad ta...
daugiau pasakojimų

Ispanija. Įdomybės

Ispanijos bedlendas
  • 2014-09-17
Tik pusvalandis kelio nuo Viduržemio pajūrio miesto Almerijos naktinių klubų ir paplūdimių - ir tu jau negyvenamų plikų nykių kalvų, išraižytų didžiuliais plyšiais ir griovomis, krašte. Tai Ispanijos bedlendas - taip pavadintos dėl panašumo į Šiaurės Amerikos Vakarų bedlendą....
Batalla del Vino – vyno mūšis (1)
  • 2013-03-13
Tai Vyno mūšis, ispaniškai vadinama La Batalla del Vino, vyksta kiekvienais metais birželio 29 dieną, nedideliame Haro miestelyje, įsikūrusiame šiauriniame Ispanijos La Riochos regione, kuris nuo senų laikų garsėja giliomis vyndarystės tradicijomis....
Timanfaya naconalinis parkas Timanfaya nacionalinis parkas (ispaniškai Parque Nacional de Timanfaya) yra Ispanijos nacionalinis parkas, apimantis pietinę Tinajo ir šiaurinę Yaiza savivaldybių dalis Lanzarotėje. Šio nacionalinio parko kraštovaizdį geriausiai apibūdina faktas, jog 1985 metais filmuojant sci-fi filmą „Enemy Mine“, Timanfaya atliko kitos planetos rolę. ...