Indija

Laiko juosta(UTC+5:30)
Tel. kodas91

Indija. Naujausi pasakojimai

Indija ne sezono metu arba kaip sustiprinti meilę Lietuvai (1)
  • 2015-04-04 (nuotraukų 19)
  • ArunasG
Mintis liepos pabaigoje keliauti į didžiausią pasaulyje demokratinę valstybę subrendo per sekundės dalį, išvydus, jog iki tol gana žemas akcijines kainas siūliusi Suomijos nacionalinė aviakompanija jas sumažino dar trečdaliu. Dvejų telefono skambučių pagalba surinkus 4 asmenų grupę (optimalus skaičius, paremtas...
2 savaitės Indijoje ir Nepale
  • 2013-05-02 (nuotraukų 1)
  • pyplys
1 diena. Ilgai laukta ir planuota kelionė prasideda. Iš Vilniaus išskrendam anksti ryte. ~5val. ryte lėktuvas kyla ir skraidina mus į Maskvą. Rusijos sostinėje mūsų laukia 10 val. priverstinio laukimo tranzitinėje zonoje, todėl diena praeina nuobodžiai ir labai neįdomiai. Vakare mūsų...
Ir aš buvau Indijoje
  • 2013-03-24 (nuotraukų 32)
  • DKF
Indija nebuvo ta šalis, kurią svajojau pamatyti. Mane žavi naturalios gamtos grožis, o ne urbanizacijos produktai. Gi Indijoje gyventojų tiek daug, kad visa žemė arba „užmūryta ir asfaltuota“ arba apsodinta. Galima važiuoti šimtą, du, tris šimtus kilometrų ir...
daugiau pasakojimų

Indija. Įdomybės

Tandžavūro šventykla
  • 2014-10-14
Šilvai dedikuota šventykla, Radžaradžos I pastatyta Tandžavūre, turi būti vertinama kaip vienas žymiausių iš visų hinduizmo paminklų Azijoje, ne vien dėl jos didžiulio masto, bet ir dėl statybos technikos tobulumo bei architektūrinės koncepcijos aiškumo....
Jaučių serfingas - lenktynės
  • 2012-04-27
Kiekvieną rugpjūčio mėnesį, po derliaus nuėmimo sezono, atgyja Anandapali kaimas, kai jame vyksta Maramadi festivalis. Įdomiausia šio festivalio dalis – jaučių serfingas/lenktynės. ...
Rūmai ant ratų
  • 2011-06-20
Indija labai didžiuojasi, pristatydama turistams kelionę, vienu geriausiu ir įdomiausiu traukiniu Pasaulyje, skambiai pavadintu, „Rūmais ant ratų“. Rūmai ant ratų - tai prabangus turistinis traukinys, pirmą kartą į kelionę išsiruošęs dar 1982 metais, siekiant populiarinti turizmą didžiausioje Indijos valstijoje – Radžastane....
daugiau įdomybių

Indija. Naujausios nuotraukos

Urvai
Maisto gamybos kursai
Namas-laivas
Bombėjus
ArunasG
Viktorijos - Chatrapati Shivaji stotis (žudynės ten vyko kelios savaitės po mūsų išvykimo)
Taksi
Indiška demoktarija - mitingai ir demonstracijos