Graikijos Respublika
(UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas30

Graikija. Naujausi pasakojimai

Graikija 2016 metų vasara (4) Praeitą vasarą kelionėn išvykom iškart po baigiamųjų mokyklos egzaminų maratono. Dukra, kaip ir dauguma klasės draugų, sprendė galvosūkį, kur ir kokia eilės tvarka paduoti dokumentus studijoms. Gal kelionė pravėdins galvas ir gal ateis kokia išganinga mintis. Kelionės paįvairinimui...
Dievų gimtinė Kreta (5)
  • 2016-06-22 (nuotraukų 35)
  • sillwio
Prologas - Bet Kretoje esam jau buvę! - Žinau, - atsakau. - Reikia važiuoti į naujas vietas! - Žinau, bet Kreta man sapnuojasi jau 8 metus. - Nu gerai, aš tada daug ko nemačiau. Ir iš tikrųjų, Ieva tada, prieš aštuonis metus, praleido tikrai daug, mat...
Pavasaris Rodo saloje (3)
  • 2016-05-27 (nuotraukų 23)
  • Tigrera
Balandžio viduryje mano gimtadienis, ir jau kaip tradicija mūsų šeimoje- gimtadienius švęsti kur nors keliaujant, tai pati geriausia dovana, kuri praturtina tiek kūną, tiek sielą. Ir šį kartą gimtadienio dovana buvo kelionė į vieną gražiausių pasaulio salų, tai Rodo salą....
daugiau pasakojimų

Graikija. Įdomybės

Kreta. Minotauro labirintas
  • 2013-01-18
Minas įkalino Minotaurą viename garsiausių mitologinių statinių – požeminiame Kretos labirinte. Pakliuvusiam į šį labirintą žmogui beveik nebuvo vilčių rasti kelią atgal – įmantriai suraizgyti posūkiai ir aklavietės visiškai paklaidindavo nelaimėlį, be to, labirinto gūdumoje dar tykojo žmogėdra Minotauras....
Anafiotika - neatrasta Atėnų sala
  • 2012-01-13
Nedidukų namelių virtinė su margais gėlių sodais ramsto siauras Anafiotikos gatveles, dangaus mėlynės spalvos kupolai puošia baltų bažnytėlių stogus, o kačių būriai siaučia tarp žaliuojančių citrinmedžių. Todėl net ir šiandien apsilankę šioje vietovėje, pasijusite lyg būtumėte kurioje nors Graikijos saloje, o ne triukšmingoje sostinėje....
Kurno ežeras
  • 2011-10-11
Vaizdingame slėnyje, tarp Kretoje sudygusių kalvų, tyvuliuoja gėlo vandens ežeras – Kurnas. Tai vienintelis gėlo vandens telkinys saloje, tad yra tikra egzotika ne tik atvykėliams, bet ir vietiniams gyventojams. Ežero vanduo švarus, skaidrus ir gaivus, o jį supa nepaprasto grožio kalvotas kraštovaizdis....