Danija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas+45

Danija. Naujausi pasakojimai

Kopenhaga 2015 (3) Kaip gi nepasinaudojus Ryanair paskelbta akcija ir į Kopenhagą už 4,99 eurus nenuskristi ?!? Mūsų grupė šia akcija pasinaudojo ir mes aštuoniese nuskridome į Kopenhaga teoriškai trims dienoms, faktiškai dviems. Po bilietų įsigijimo pradėjome ieškoti kurgi apsistoti. Pasinaudojus booking.com paieška...
Kopenhaga už 1 eurą (10)
  • 2015-08-20 (nuotraukų 38)
  • linosa
Štai kaip kartais atsitinka - grįžtu iš Provanso ir sužinau, kad sūnus pasinaudojo Ryanair paskelbta, naujo reiso paleidimo į Kopenhagą akcija ir nupirko 9 bilietus po 1 eurą. Sako - norit skriskit, nenorit neskriskit, nupirkau visiems kiek davė norimai datai...
Po Europą 2010 (1 dalis).Danijos šiaurėje, kur grumiasi dviejų jūrų bangos (2)
  • 2010-09-23 (nuotraukų 18)
  • zakas
Šiais metais po įvairių variantų svarstymo vasarinė kelionė tapo kiek neįprasta. Pradžioje buvo planų išvažinėti Norvegiją, vėliau buvo svarstyta keliauti į pietų Europą iki Barselonos, pakeliui aplankant Provansą ir Žydrąją pakrantę, o grįžtant dar kelias dienas kelias pasibūti Šveicarijos...
daugiau pasakojimų

Danija. Įdomybės

Tivolio sodai
  • 2015-02-27
Jei ieškote nuostabios Kopenhagos, tikrai ją rasite legendiniuose sostinės Tivolio soduose. Tai, - labai nedidelis, bet magiškas pramogų pasaulis pačioje Kopenhagos širdyje ir, turbūt, labiausiai žinomas Danijos sostinės parkas. Niekas taip nesižavi šiuo klasikiniu pramogų parku kaip patys danai – ir tai nuo pat dienos, kai 1843 metais jis pirmąsyk atsidarė....
Kronborgo pilis
  • 2014-10-02
Kronborgo pilis pastatyta prabėgus net keletui šimtmečių nuo tų laikų, kai gyveno tikrasis Danijos princas Almedas, keršijęs savo tėvo žudikams ir tapęs besikamuojančio Šekspyro Hamleto prototipu. Ir būtent Kronbergo pilies sienos įkvėpė Šekspyrą sukurti šią didingąją tragikomediją. ...
Daniški Trojos arkliai - Atlanto sienos fragmentai
  • 2012-11-13
II Pasaulinio karo metu vokiečiai, siekdami apsiginti nuo numatomos sąjungininkų invazijos iš Didžiosios Britanijos pusės, palei visą vakarinės Europos pakrantę pastatė eilę gynybinių įtvirtinimų. 1942 metais pradėta statyti ir nuo Prancūzijos iki Norvegijos nusidriekusi fortifikacijų linija, buvo skambiai pavadinta „Atlanto siena“. ...