A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

(UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas359

Bulgarija. Naujausi pasakojimai

ДОБРЕ ДОШЛИ В БЪЛГАРИЯ - trečia, paskutinė dalis (7)
  • 2017-07-25 (nuotraukų 5)
  • sillwio
Aštunta diena, liepos 17 Ką žmonės veikia paskutinę dieną prieš išvykdami? Nežinau. Mes tiesiog vykdome daug maž užsibrėžtą planą. Visko aplankyt neįmanoma, bet jei užsibrėži 57 taškus ir aplankai 16 so far (dar turime juk 2 dienas), manau, kad atostogos pavyko....
ДОБРЕ ДОШЛИ В БЪЛГАРИЯ - antra dalis (8)
  • 2017-07-24 (nuotraukų 8)
  • sillwio
Ketvirta diena, liepos 13 Apetitas auga bevalgant. Kol jūs laukiat naujų nuotykių, pas mane galvoje formuojasi vakuumas. O gal ir nelaukiat. Bet vakuumas nuo to nemažesnis. Ir pirmas vakuumo signalas buvo gautas jau šiandien ryte prie baseino. Ieva, skaitydama Iliustruotąjį Mokslą,...
ДОБРЕ ДОШЛИ В БЪЛГАРИЯ - pirma dalis (1)
  • 2017-07-22 (nuotraukų 11)
  • sillwio
Prologas -Šį kartą turim keliaut kažkaip pigiau. -Kodėl? -Taigi grįžus reikės gi už namą mokėt. -Nu jo. Namas statosi. Tiksliau jau stovi vietoje visas gražus ir baltas. Tiksliau baltas tik iš vidaus. Bet vis tiek labai gražus. Taip jau nutiko, kad nutarėm įsigyt savo būstą....
daugiau pasakojimų

Bulgarija. Įdomybės

Pobiti kamni – Bulgarijos akmenų miškas (1)
  • 2011-09-21
Pobiti kami yra populiarus Bulgarijos turistinis lankytinas objektas. Vietovę rasite nutolusią maždaug 18 kilometrų į vakarus nuo Varnos kurorto. Norėdami ją pasiekti važiuokite autostrada iš Varnos, Sofijos kryptimi. Akmenys išsimėtę didelėje teritorijoje tarp Beloslavo miesto ir Strashimirovo, Slunchevo, Banovo bei Povelyanovo kaimų. ...
Rožių slėnis
  • 2011-07-26
Rožė yra vienas Bulgarijos simbolių. Jau daugelį amžių bulgarai augina rožes, skina jų žiedus ir spaudžia iš šių dangišką ekstraktą – rožių eterinį aliejų. Sakoma, kad bulgarai pagamina 85 % viso pasaulio rožių aliejaus, o šalia Kazanlako miesto, įsitaisęs Rožių slėnis, laikomas vienu stambiausiu rožių eterinio aliejaus gamintoju ir eksportuotoju....
Rilos vienuolynas
  • 2011-06-07
Aukščiausių Balkanų kalnų apsuptyje, Bulgarijoje, slepiasi puošnus Rilos vienuolynas. Rilos kalnuose, maždaug 915 m. aukštyje virš jūros lygio įsitaisiusiame vienuolyne, iki šiol ilsisi Bulgarijos švenčiausiojo palaikai ir caro širdis. Be to - tai Bulgarijos atgimimo simbolis....