Baltarusija

Laiko juosta(UTC+2) (UTC+3) - Vasaros laikas
Tel. kodas375

Baltarusija. Naujausi pasakojimai

Pas rytinius kaimynus (15)
  • 2017-04-23 (nuotraukų 69)
  • Cesius
Jie nuo mūsų į rytus ir pietryčius. Ir visai šalia. Tik griežtas vizų režimas. Nuotraukoje vizai turi būti 85 procentai galvos. Mano draugas ir bendrakeleivis turėjo dėl to persifotografuoti. Baltarusija. Kelionė organizuota. Ne taip kai į Lenkiją sugalvoję išlekiame...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( II dalis) (6)
  • 2016-07-21 (nuotraukų 130)
  • Aruna
2 diena Keliamės anksti ir skubame pusryčiauti. Pusryčiams gauname visokių patiekalų- švediškas stalas. Labai skani paprasta avižinė košė, nors visai neišvaizdi. Net pakartoju dubenėlį. Tik su kava tai problemos - tirpi. Galima įsipilti pieno, bet...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( I dalis) (4)
  • 2016-07-02 (nuotraukų 90)
  • Aruna
Belarus moja rodnaja, bulba drobnaja, gnilaja. Kažkodėl būtent šie žodžiai šovė į galvą, pradedant kelionės aprašymą. Nors nieko gimto toje Baltarusijoje nėra, o ir supuvusių bulvių nematėme. Iš tikrųjų, tai paskutiniu metu pagalvodavome, kad visai įdomu būtų...
daugiau pasakojimų

Baltarusija. Įdomybės

Bresto tvirtovė
  • 2011-05-17
Bresto tvirtovė išgarsėjo per II Pasaulinį karą, po to, kai nedidelės Raudonosios armijos gynėjų pajėgos sugebėjo pasipriešinti visomis prasmėmis pajėgesniam priešui - Nacistinės Vokietijos kariuomenei. Bresto tvirtovė iki šiol yra sovietinio pasipriešinimo simbolis Didžiajame Tėvynės kare ir pats žinomiausias šio karo pradžios epizodas....