Toraigras

Komentarai:
Komentuoti
2015-09-18 21:23 Cesius
Už psichoanalizę rašau dešimt, už charakterių ir miniscenų išplėtojimą- dešimt su pliusu. Nebuvęs niekad Kirgizijoje skaitydamas mačiau lyg filmą, viskas stereo ir ne statiškai. Spėjau nuskristi į Uzbekiją keičiantis santvarkoms, bet matomai labai norint Vidurinė Azija pasiekiama ir dabar.
2015-09-20 13:34 Aruna
Tik pamačiau kieno kelionė, tai griebiau obuolį ir sėdau skaityt. ))) Netrumpam juk prisėdau))). Patinka man tie pastebėjimai, dialogai iš šono.
Vis pagalvjou, kad smagu tas šalis lankyt - gamta graži, architektūra kitokia, ir žmonės........
2015-09-20 14:14 Alvydas
Skubėjau labai, neturiu laiko, vėl kelionė ant kulnų lipa. Dar šiek tiek atsipūst reikia. Man patinka skirtumai, tame visas kaifas, skirtingi žmonės, šalys. Globalizacija viską vienodina, gaila, kad ateityje žmonės matys viską suvienodintą, suniveliuotą.
2015-09-30 21:47 Ra
Alvydai, kai pagalvoji, praeity tiek nedaug žmonių galėjo lankyt kitas šalis ir pamatyti tuos milžiniškus skirtumus. Dabar visi keliauja kaip išprotėję, ir tuo prisideda prie suvienodinimo, sąmoningai ar nelabai ieškodami, pavyzdžiui, tikros geros kavos visokiuos pasaulio kampuos kur ja gal iki tol iš vis nekvepėjo. O verslas ir globalizacija tą puodelį štai tiekia. Po kiek laiko daug dalykų tikrai gal niveliuosis, bet atsiras kitų, ir teigiamų dalykų. Šita planeta žmonių yra modifikuojama nuolat ir niekad neužsiliks tame taške, kur mes norim, kad užsiliktų. Tai man rodos tokia neišvengiama realybė, kurią reikia priimti.

Bet net jei kartais ir turiu skirtingą nuomonę nei Alvydas, vistiek su didžiuliu pasimėgavimu staitau jo rašinius. Ačiū!
2015-10-16 20:22 Alvydas
Sutinku su tavimi, Ra, visokių yra vienodinimo priemonių. Aš vis tik labai pykstu ant vienodintojų ir ant vartotojiškos visuomenės taip pat. Ir nesiliausiu pykt. Man net patinka tai daryti. Kalbėkim šiaip ar anaip, o vartotojiška "filosofija" vien prie gero neveda. Laukiu pačios kelionių, į šitą tavo komentarą tarsi norėčiau ką gudriau parašyt, bet tik pusvalandis kaip sugrįžau namo, manau pasišnekėt dar suspėsim. O šiaip tai man patinka, kad vyksta nors šioks toks dialogas, nors fragmentiškas, vis tiek jau šis tas.