Booking.com

Stambulas - fotoreportažas

Paryžius – kaip pavasaris sužadina romantiškus jausmus širdyje...
Roma – dūzgianti kaip avilys užburia nesibaigiančia rutina...
Stambulas – kaip pasaka, išnyksta ribos tarp svajonių ir realybės...

Stambulas vartai tarp jūrų, tarp žemynų, tarp religijų, tarp kultūrų. O kur tiek daug vartų, aibė kelių, kelelių ir klystkelių, kurie kviečia pažinti užburiantį miestą. Dvi naktelės dvi dienelės įtraukė mane į nuotykių rutina.

Pusdienis su kelionės vadovu, tiesą pasakius prailgo... o likęs laikas ieškant ir atrandant Stambulą tirpo kaip medus ir dovanojo neapsakomai saldžius pažinimo vaisius. Gal būt būsiu tiesmukas, tačiau rekomenduočiau nepabijoti ir savarankiškai atrasti miestą, paklajoti gatvėmis, užsukti į mečetę, pasiderėti turguje, paplaukioti laiveliu, aplankyti rūmus savo akimis pamatyti pasakišką prabangą...

Mano manymu viešint Stambule būtina:
- apsilankyti Grand bazar ir Egipto – prieskonių turguose, pasiderėti, apsipirkti, pajausti kuo miestas gyvas;
- paplaukioti Bosforo sąsiauriu, pasigrožėti pakarančių vilomis, suprasti strateginę miesto reikšmę;
- pasigrožėti naktiniu miestu Sultanahmet aikštėje ir Galato tilto prieigose;
- aplankyti Topkapi ir Dolmabache rūmus, nusileisti į Bazilikos vandens saugyklas, užeiti į pribloškianti Šv. Sofijos soborą, pajausti islamo dvasią Mėlynojoje (Sultan Ahmed) mečetėje;
- pasigrožėti miestu rekomenduočiau nuo Galato bokšto ar Suleimano mečetės, gražus vaizdas į Bosforo sąsiauri atsiveria iš Topkapi rūmų parkelio, visiškai kitu rakursu atsiveria plaukiant laiveliu...

Pykite, nepykite... kol kas nėra ūpo daug rašyti, tai bent nuotraukomis pasidalinsiu :D