A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Stambulas - fotoreportažas - mytrips.lt

Stambulas - fotoreportažas

Komentarai (4) Spausdinti
Paryžius – kaip pavasaris sužadina romantiškus jausmus širdyje...
Roma – dūzgianti kaip avilys užburia nesibaigiančia rutina...
Stambulas – kaip pasaka, išnyksta ribos tarp svajonių ir realybės...

Stambulas vartai tarp jūrų, tarp žemynų, tarp religijų, tarp kultūrų. O kur tiek daug vartų, aibė kelių, kelelių ir klystkelių, kurie kviečia pažinti užburiantį miestą. Dvi naktelės dvi dienelės įtraukė mane į nuotykių rutina.

Pusdienis su kelionės vadovu, tiesą pasakius prailgo... o likęs laikas ieškant ir atrandant Stambulą tirpo kaip medus ir dovanojo neapsakomai saldžius pažinimo vaisius. Gal būt būsiu tiesmukas, tačiau rekomenduočiau nepabijoti ir savarankiškai atrasti miestą, paklajoti gatvėmis, užsukti į mečetę, pasiderėti turguje, paplaukioti laiveliu, aplankyti rūmus savo akimis pamatyti pasakišką prabangą...

Mano manymu viešint Stambule būtina:
- apsilankyti Grand bazar ir Egipto – prieskonių turguose, pasiderėti, apsipirkti, pajausti kuo miestas gyvas;
- paplaukioti Bosforo sąsiauriu, pasigrožėti pakarančių vilomis, suprasti strateginę miesto reikšmę;
- pasigrožėti naktiniu miestu Sultanahmet aikštėje ir Galato tilto prieigose;
- aplankyti Topkapi ir Dolmabache rūmus, nusileisti į Bazilikos vandens saugyklas, užeiti į pribloškianti Šv. Sofijos soborą, pajausti islamo dvasią Mėlynojoje (Sultan Ahmed) mečetėje;
- pasigrožėti miestu rekomenduočiau nuo Galato bokšto ar Suleimano mečetės, gražus vaizdas į Bosforo sąsiauri atsiveria iš Topkapi rūmų parkelio, visiškai kitu rakursu atsiveria plaukiant laiveliu...

Pykite, nepykite... kol kas nėra ūpo daug rašyti, tai bent nuotraukomis pasidalinsiu :D
Mėlynoji mečetė Turistai... Dolmabache rūmai Motocikelis... negalėjau praeti bent nenufotkines...
Vaiku zaidimai Lampados - kelios parkeliavo ir į mano svetainę virš židinio :) Mėlynosios mečetės kupolai Telefonomanė mečetėje... negali atsitraukti nuo telefono...
Bazilikos cisternu pozemiai Meduzos žemyn galvomis... daugelis šventovių dažniausiai statomos ant kitų pamatų... Arabai Prieskoniu turguje
Gatves gyventojas Patriotiškas kačiuku mylėtojas Populiarioji turkiška arbatėlė Gatvelė...
Vienas toks senas dailus pastatėlis Gatvės gyventojai okupavę suoliukus Topkapi rūmų sodelyje Topkapi rūmų sodelio sargybiniai
Turistai Topkapi rūmų kupolų puošyba Topkapi puošyba garsiosiomis Izmiro plytelėmis Turgaus pramogos
Turistė ant lagaminu Sofijos soboras Liuks tautų draugystei :) Lianardo bokštas apipintas legendomis...
Žvejys Bosforo sąsiauryje Mečetės vakarėjant Žvalgantis iš Bosforo...