Slidėmis Užutrakio dvaro parke

Komentarai (2) Spausdinti
Šiais metais žiema sniegu nudžiugino ganėtinai anksti. Nors masinis žygis slidėmis "Snaigė" pirmąjį sniego savaitgalį (2012.12.08-09) dar nebuvo organizuojamas, tačiau šeštadienį (gruodžio 8 d.) mes individualiai jau slidinėjome Karoliniškėse-Pilaitėje (maršrutas). Sekmadienį (gruodžio 9 d.) nusprendėme išbandyti kažką labiau neįprasto nei nuolatinės, pamėgtos ir mylimos "Snaigės" trasos Vilniuje. Nuvažiavome į Trakus, tiksliau - į Užutrakį.

Užutrakio dvaro parkas slidinėjimui labai tinkamas: nuostabi gamta, puiki architektūra, ežeras su Trakų pilies vaizdu tolumoje. Nučiuožėm apie 4,5 km. Teko čiuožti ir laukų takais, ir ežero pakrante, ir gražiais parko takais. Nenorintiems klaidžioti ir brautis pro krūmus siūlytume nenuklysti nuo parko takų, nes šiek tiek tolėliau nuo pagrindinių takų parkas panašesnis į džiungles. Verta aplankyti ir pačius rūmus, ten nuolatos vyksta parodos ir koncertai (nuoroda).
Turintiems daugiau laiko vertėtų aplankyti ir pačius Trakus (nuoroda). Trakiškiai irgi organizuoja "Snaigės" žygius po ežeringas savo miestelio apylinkes (nuoroda). 2012 m. pirmaisiais mėnesiais yra tekę dalyvauti ir žygyje slidėmis Anupriškėse. Ten taip pat vaizdingos apylinkės, tad būtinai išbandykite slides ir Trakų rajono kalvose.

Žygio Užutrakio dvaro parke žemėlapis:

Daugiau apie mūsų žygius slidėmis, dviračiais, baidarėmis ir pėsčiomis čia ir čia.