Rojus Filipinuose

Komentarai (0) Spausdinti
Esu 21 metu , keliavimas man isties kaip kvepavimas. Tiesiog be to gyventi negaleciau. Jau 3 metai kaip negyvenu Lietuvoje ir kiek speju visur begioju :) pries keleta savaiciu gryzau is Filipinu. Rojus zemeje. Zodziais sunku nupasakoti kokius vaizdus maciau savo akimis. Jie ypatingi , gamta atrodo lyg nepaliesta, laikas sustojes, turistu labai nedaug. Manau tai suteikia krastui dar daugiau unikalumo. Praleidau 3 savaites keliaudama per 3 skirtingas salas. Pirma savaite - Palawan.(Puerto Princessa ir El NIdo) Sala issiskirianti savo gamta. Turejome viska uzsisake is anksto tad viskas buvo itin organizuota. Apgyvendinimas , maistas, atrakcijos , pervezimai tarp miestu ir panasiai. Plaukem laivais per skirtingas mazas salas su privaciais plezais , plaukem pozemine upe, ciuozem virve sujungta tarp dvieju salu, maitinom zuvis po vandeniu , ieskojom juros zvaigzdziu, laiko veltui neleidom.Mango vaisius skyniau rankomis, kokosus rinkau pleze , ananasus taip pat ir bananus gali skinti ir cia pat skanauti! Man vien rai jau yra rojus! Man kaip juru maisto megejai , buvo labai smagu paragauti skirtingu zuvu rusiu , kurios itin skanios! Antra sala- Boracay. Tai sala visame pasaulyje garsejanti savo baltais plezais. Na , jie is ties bbaltikaip miltai. Sioje saloje yra daugybe restoranu , klubu . Dauguma vaziuoja ilsetis ir gerai praleisti laika. Juros vanduo kaip ir visur neapsaaakomos spalvos :) Trecia savaite praleidau Maniloj. Miestas lyg pragaras bet kartu ir smagus ; D Zmones begalo laimingi. Galeciau pasakot be galo daug. Jei kas nors planuojaut keliauti rasykit , butinai bandysiu pagelbeti, jei tik galesiu :) Ikeliau video is keliones I Youtube , apacioje yra nuoroda.