Booking.com

Penktoji diena - pakeliui i Cancuna

Penkta diena. Skrendam i Cancuna!!! 
Kaip ir vakar, prabundam 5 ryto – nezinau kas cia labiau itakoja ta musu miego ritma – ar tai, kad laiko juosta pasikeitusi ir nespejom prisitaikyti, ar tai, jog musu kambarely visai nera oro, o langas ne i lauka, o i koridoriu!!! Vienintelis issigelbejimas – ant sienos kabantis garsiai uziantis ventiliatorius :))) Tai miegasi visada negiliai, su prabudimais, o prabudus vel imigti sunkoka  Sikart truputuka geriau veikia internetas, tai truputuka pasidarbuojam.
Svarus grazus, 8 ryto einam pusryciaut – pusryciai tokie pat kaip ir vakar, tik dar gavom zele kubeliu. Nors omletas vakar buvo astrus su darzovem, o siandien neastrus su desryte :) Tai nevisai tokie pat :))) Pasistiprine, keliaujam i interneto kavine. Dirbam, atrasinejam laiskus, dalinames kelioniu ispudziais :)
Grizinedami i hosteli dar pasigrozim Mechiko kasdienybes vaizdais. Kai kas cia jau ruosiasi Kaledoms :))

12 valanda turim issiregistruoti is hostelio, tad taip ir padarom. Registraturoje pasiulo iskviesti taksi, nes keliausim i oro uosta, gi siandien skrendam i Cancuna!!!! Ten pabusim 5 dienas :) Manes visai nedziugina, kad kai ateina musu pasitikti taksi vairuotojas, vedasi mus i nezymeta taksi automobili. Del viso pikto kol ji krauna lagamina i bagazine, nufotkinu automobilio numerius. Man mintyse bevaziuojant jau sukas visokie pagrobimo scenarijai – bet kai isitikinu, kad gale uzrakinimo-atrakinimo mygtukas veikia truputi ramiau. Bet ne iki galo ramu. Nepagailiu savo brangaus mobilaus interneto ir trumpam ji isijungus patikrinu, ar judam link oro uosto – kryptis ta :) Tfu.. Dar ramiau. Budejimo rezime, striukes kisenj stipriai suspaudus pasa ir telefona stebiu pralekiancius Mechiko vaizdus, bet savo baimem su Zygiu nesidalinu. Jis atrodo ramus, telefonu kalba darbiniais reikalais :) tai ir netrukdau :)
Pagaliau pasiekiam oro uosta. Tas nezymetas taksi mus atveze 70 pesu pigiau nei legalus taksi, bet nezinau ar jie buvo verti tos itampos kuria jauciau keliones metu :)))
Iki skrydzio turim 4 su virs valandos, dar net neregistruoja bagazo, tad traukiam i kavinuke pavalgyt. Ir pirma karta Meksikoje pavalgom SKANIAI :))) As lazanija su spinatais, pievagrybiais ir jautienos farsu kazkokiam stebuklingam padaze, o Zygis – tuno salotas (po vakar vakarienes sunkaus maisto jam vis dar nesinori).

Pavalge kimbam i darbus :)

Kylant pro langa stebiu si milziniska miesta... Gerai, kad i Mechiko City dar sios keliones metu mums teks grizti, nes ka dar pamatyti jau turim numate – bet kol kas nesakysim :)))
Musu lektvas – labai ilgas ir labai plonas. Pilnas zmoniu. Bet laaaabai jau nemalonus su juo kilimas ir leidimasis nes jis visas purtosi braska, kratosi :)) pakilus jau viskas gerai, jokio diskomforto nesijaucia, bet kai kyla ir leidziasi jausmas labai nemalonus, tad tvirtai isikimbu i Zygimanta. Jis kaip visada mano bebaimis – ziuri nesuprates ko as cia taip isikibau :))))))
Atskridus lengviau atipuciam (na bent jau as tai tikrai), kad lagaminas irgi atskrido kartu :))))
Ieskom taksi. Siulo nuvezti iki viesbucio (apie 35 min kelio automobiliu) uz 650 pesu. Brangu. Mato, kad nepasirasysim tokiai prabangai, pasiulo surasti kas vaziuos i ta pacia puse ir nuvezti uz 300. Sutinkam. Ilgai laukti neteko, greitai atsirado penele, kuriai reikejo i ta pacia puse, tad viesbuti pasiekiam greitai :)

Mes turbut negalim be nesusipratimu, nes ir viesbutyje vienas toks menkutis nutinka :))) Uzsiregistruojam viesbutyje, gaunam kambario korteles, uzlipe atsirakinam savo kambari – o ten is lovos pasoka kinietis ir ziuri i mus tokiom didelem akim, kad jos jau panasios i europiecio :))) atsiprasom, pasakom kad ivyko nesusipratimas ir keliaujam i registratura :) Gaunam kita kambari. Sikart registratore jau palydi mus pati – laimei sis laisvas :))))
Nors viesbutis 3 zvaigzduciu, taciau laaaabai prabangus. Mazai skirasi nuo Hilton Dalaman turkijoj. Servisas nuostabus, kambarys grazus, maistas irgi. Vadinasi Urban Oasis. Naktis kainuoja apie 45 eur su iskaiciuotais pusryciais. Cia praleisim 5 naktis.

Po keliones jauciames pavarge, tad nutariam is viesbucio niekur ir nebeiti. Juolab, kad ir pavalgyti ir pramogu yra ir viesbutyje :) o iki centro kur visas veiksmas – 8 km.
Tad nusiprausiam ir keliaujam vakarienes. Isitaisom lauke prie baseino ir abu vieningai issirenkam burgerius :))) Tik aisku as buciau ne Birute jei dar plius sriubos neuzsisakyciau :))))

Po vakarienes jegu siek tiek daugiau, tad traukiam i viesbucio bariuka. Barmene pasiulo uzsukti i “Secret Room of the Hotel” (slaptas viesbucio kambarys) ir parodo duris, ant kuriu nupiesta moteris rodanti gesta “Shhh...”. Suintriguoja. Uzeinam pro tas duris, o ten – laaaaabai graziu, stipriu balsu gyvai dainuoja “Besame.... Besame muchioooo....” Na ta zymia ispaniska daina – balade – seranada ar kas tai :)) ir groja taip pat gyva grupe :) Pasaka... Puikiai cia praleidziam likusi vakara :)

Taip ir praeina musu penktoji diena :)

P.S. Internetas viesbutyje puikus, tad esam labai labai patenkinti :)))