A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Paskui prancūzišką vėją... Komentarai - mytrips.lt

Paskui prancūzišką vėją...

Komentarai:
Komentuoti
2017-04-01 22:34 Cesius
Vikki33, Jūs turite 4 TAIP: už maršrutą, už rašymo stilių, už nuotraukų grožį, už straipsnio informatyvumą; ir tiesiai į finalą ( anot "Lietuvos talentų"). Ypač sudomino Kolmaras ir Marselis, pastarąjį mažiau kas lanko dėl nesaugumo. Antibuose esu buvęs, tobula vieta poilsiui.
2017-04-03 08:24 Aruna
Gražus maršrutas. Pradžioje galvojau, kad bus Elzacas, bet tik Kolmarą aplankėte )), o Antibai išties nuostabūs
2017-04-03 11:56 linosa
Na, apie šias nuostabias vietas aš jau esu pasisakius savo pasakojimuose, todėl nesikartosiu, bet labai džiaugiuosi, kad mūsų gretas papildo nauji keliautojai, kurie netingi su visais pasidalinti savo įspūdžiais. Graži kelionė, norėčiau ten dar :)
2017-04-03 19:50 Loreta
Kažkada būtent Prancūzija buvo ta vieta, nuo kurios pradėjau pažintį su Vakarų pasauliu. Su vizom, eilėm prie sienų, frankais... Malonu prisiminti tą kelionę.
Pritariu linosai. Labai džiugu, kad čia atsiranda naujų keliautojų, rašančių apie savo keliones. Tik gaila, kad kai kurie senieji pradingo arba aptingo (kaip, pvz., aš ;)).
2017-04-03 21:18 Vikki33
Smagu, kad skaitot ir kad patinka, nors keliautoja as nenauja :) Gaila, kad tik dabar atradau noro ir kantrybes rasyti. Jauciau skola tiems, kuriu pasakojimus skaitydavau planuodama savo keliones. Ir daviau pazada nuo siol dalintis savo aistra kelionems su bendraminciais :)
2017-04-05 10:08 Danmi
Maršrutas gražus, o dar labiau patiko pasakojimo stilius.