Palei Nerį ir Dūkštą

Komentarai:
Komentuoti
2017-05-09 19:55 linosa
Vis dėlto saulėtas ruduo tokioms vietoms man pats gražiausias.
Neteko čia lankytis, nes tikriausiai kaip ir visiems, turintiems sodus ar sodybas, visi savaitgaliai gamtoje leidžiami ten, todėl ačiū, kad parodėte, gal kažkada visgi prisiruošime :)
2017-05-09 21:04 Danmi
Sutinku su Linosa, rudeniniai vaizdai labai gražūs!
Dūkštų ąžuolynas, Buivydų piliakalnis ir kavinukė lankyti dar pernai vasarą.
2017-05-10 09:05 Aruna
Kaip gerai, Loreta, kad aprašei. Viskas šalia, Vilniaus, galima bet kada savaitgalį nulėkt. Ir tikrai verta. Dėl tualetų tikrai sutinku- bėda su jais pas mus.
Mes praeitą savaitgalį visai šalia taip pat pasivaikščiojom. Užkabinom Kernavės Baltą kalną, (V)Elniakampio ežerą ir Šilėnų kaimą su piliakalniu. Tik va, pradėjau savo blog'ą, tai sudėjau ten tą pasakojimą. Jei kas netingi, gali pasižvalgyti ))) http://arunoskeliones.blogspot.lt/2017/05/pasivaiksciojimai-netoli-vilniaus.html. Loreta tikiuosi nesupyks, kad komentaruose nuorodą palieku )
2017-05-10 10:58 Loreta
Taip, šiltas ir saulėtas ruduo tikrai tinkamas tokioms kelionėms. Tada nei per šalta, nei per karšta, o ir visi tie skraidantys bei kandžiojantys nepuola. Tik kad toks laikas pas mus trumpai trunka. Man svarbiausia, kad tik labai nepliauptų ir vėjas nesidraskytų, o visas kitas oras tinka. Pvz., tas žiemines nuotraukas dariau prie maždaug -20C, pavasarinės plukės iš po skėčio fotografuotos. Čia sąmoningai pririnkau nuotraukų iš įvairių metų laikų, kad per saldu nepasirodytų :).
Arūna, tikrai nesupyksiu :). Tik labai tikiuosi, kad čia taip pat galėsime skaityti jūsų šeimos kelionių aprašymus :).
2017-05-10 12:48 Samis
Teko eiti Dūkštų pažintiniu taku prieš pora metų. Kai gyvenimas atvedė į Vilnių atsiimti Kolumbas LT apdovanojimo už metų kelionės aprašymą.
Ten kur atsišakojimas nuo žiedinės trasos, grįžus teko lipti per ką tik nuvirtusį medį. Kurį prieš pusvalandį praėjome.... Gražu ten. tikrai. Kitą kart planuoju išbandyt Karmazinų pažintinį taką.
2017-05-13 09:40 Alvydas
Mūsų šalis graži, tuo esam labai turtingi, tik provincialumas dar daug kam kartais trukdo tuos turtus pamatyt. Labai dailios nuotraukos.