A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Nuo Helsinkio, pagal jūrą ir atgal ežerais Komentarai - mytrips.lt

Nuo Helsinkio, pagal jūrą ir atgal ežerais

Komentarai:
Komentuoti
2017-07-16 13:20 Loreta
Ir nepaisant to, kad Suomijoje nėra tokių glamūrinių vaizdų, kokių yra pietų Europoje, man ši šalis atrodo gan patraukliai. Turiu pasidariusi Helsinkio lankytinų vietų planelį. Tikiuosi, kad pavyks įgyvendinti.
2017-07-16 16:20 linosa
Tokia šauni vyriška kelionė, tik žvejybos trūksta:)
2017-07-17 08:40 Aruna
Konkreti, be lyrinių nukrypimų kelionė. Oras puikus, tad ir įspūdžiai kaip supratau labai geri.)
2017-07-18 00:20 Samis
Teko pagyvent Suomijoj 2 savaites + 3 menesius pries 16 metu. Ar as noreciau ten paturistaut? Tikriausiai rinkciausi labiau kalnuotas kaimynes.
Is dabar ziurint pragyvenimo islaidos tada buvo panasios kaip dabar LT. Gaunant 400 eur stipendija tada pavyko pragyvent ir net siek tiek susitaupyt...
Ismaisytas Turku, Joensuu tikriausiai ir dabar nepasiklysciau. Aplankytas Rovaniemi, labiausiai i vakarus nutolusi Europos Sajungos vieta. Teko apturet malonuma pamatyt spalvota siaures pasvaiste.
Aciu autoriui uz pazadintus prisiminimus :)