Karaliaus Mindaugo karūnos beieškant

Komentarai:
Komentuoti
2017-07-22 21:52 Cesius
Skiriu karūną Arunai už išraiškingą aprašymą ir maršruto sudarymą. Visose vietose esu buvęs, bet skaičiau kaip apie naujus objektus. Yra ir naujų: Seinų bažnyčios spalvos, Dovspudos rūmų maketas. Jaučiasi profesionalaus rašytojo stilius. Plocično Tartak siauruke esame važiavę keliolika žmonių kompanija, tai prikabino papildomą vagoną. Mes buvome įsidėję valgomo ir geriamo prie ežero, tai mes siauruke viską suvartojome. Karūnų atradote daug. Sveikinu.
2017-07-24 15:44 linosa
O aš niekur iš paminėtų vietų nebuvus ir nenoriu, kažkodėl. Bet skaityti ir kartu ieškoti karūnų buvo smagu :)
2017-07-24 16:26 Aruna
Ačiū, Cesiau ))) Smagios pramogos buvo, pailsėjom, pamatėm naujas vietas. )
Linosa, mums plaukiojimai laivu labai patinka, tai ir pasinaudojom proga, kad tokia pramoga visai netoli ) O dar kai traukinuką radau, tai juo labiau))
2017-07-24 19:51 linosa
Aha, siaurukas ir Anykščiuose mums patiko, o apie lenkiską nežinojau.
2017-07-24 22:42 Cesius
Važiavau ir Anykščiuose pernai. Plocično anksčiau. Smagi atrakcija netoli už Suvalkų. Dar yra siaurukas Elke, bet nebandžiau. Ir Latvijoje banytis- Aluksnė- Gulbenė.
2017-07-28 00:06 Alvydas
Klausimas dėl karūnavimo rimtas... man visai patiko baltarusiškai bumblauskiškas jos variantas. Taigi gal, nebūtinai Lenkijoje ją galima rasti.

Kai aš tarybiniais laikais, prisiklausęs jog mūsų karūnos Lenkijoje, uždaviau panašų klausimą lenkų gidei, tai ji man atsakė, jog apie mūsų karališkas relikvijas viską žino tik Katažina druga.
2017-07-28 08:18 Aruna
Iš tikrųjų, Alvydai, kas ten žino kaip ten su ta karūna yra. Bet mus ji jau beveik nuo pirmųjų žingsnių persekiojo ))))
2017-08-02 16:42 Cesius
Jei surastas Nepriklausomybės aktas, tai ir karūnai gal yra šansų. Nacionalinė ekspediciją plaukė per Lenkiją, apie karūną dar tyli...