Kalabrija- geriau nei tikėtasi

Komentarai:
Komentuoti
2017-07-07 14:51 linosa
Nuostabi ta Italija - kur beatsidurtum - tiek šiaurė, tiek pietūs. Kai paminėjot, jog neturit žemėlapio, galvojau negi neaplankėt Tropeos - turiu ją labai seniai pasižymėjus kaip įspūdingą miestelį.
2017-07-07 18:56 sillwio
Amazing, Cesius! Nors imk ir pirk bilietus ten, nors bilietai jau nupirkti kitur....
2017-07-07 19:13 Cesius
Tropea manau yra must see būnant Kalabrijoje. Ten yra viskas: puikūs vaizdai, namai ant uolų, paplūdimys, jūra, rūmai, bažnyčios. Pats miestas nedidelis. Palikau mašiną daugiabučių tuščiam kieme ir pėsčiomis. Iš Tropejos uosto laivai į Liparų salas. Žemėlapių turiu daug ir paprastai vežuosi kartu. Šį kartą neturėjau. Gal nelogiškas palyginimas: pavasarį buvau Baltarusijoje tai žemėlapių ir turistinės informacijos radau daugiau ir greičiau negu Kalabrijoje. Bet šitas deguto lašas nesugadino Kalabrijos medaus statinės.
Silwio, manau dar nepaskutinė kelionė, gyvenimas nesibaigia, o Kalabrija nuostabi. Ten nuotraukų galima padaryti įvairių; nuo Strombolio toli horizonte iki gėlių begalės ir povandeninių ( jei yra toks aparatas), nes vanduo ypač skaidrus.
2017-07-10 11:34 Aruna
Oras vasariškas, vanduo šiltas ))))) tik pagalvojau, įdomu, gal vasaros pabaigoje irgi tos žalumos sumažėja, vis tik pietūs ir karščio turbūt būna
2017-07-10 18:37 Cesius
Turėtų sumažėti žalumos rudeniop. Bet atosogauti spalį turėtų būti dar smagiau, sekant orus tėvynėje tuo pat metu.
2017-07-11 22:26 Alvydas
Česiau,
čia ne tai kad gražūs vaizdai, kai kurie (kalbu apie nuotraukas) iš vis fantastiški. Italija nuostabi, mažai po ją važinėjau, bet kiek mačiau, kiek kitus skaitau... O spalį, jei neapsirinku, turiu bilietus į Romą. Taip, kad po biskį vysiuos ką praleidau.
2017-07-11 22:59 Cesius
Alvydai, manau, jog spalis yra aksominis periodas Romai, ten geriamas vanduo fontanuose. Italija visa nuostabi. Ten lengva bengrauti su vietiniais. Romoje jie garsiai kalba, man tai patinka pasirėkauti, emocijos. Man gražiausias miestas Florencija. O Roma, amžinasis miestas, ten yra visko ir visiems interesams.