Jūra, kupranugariai, guten morgenai ir truputis nuotykių Turkijoje, arba all inclusive…

Komentarai:
Komentuoti
2012-10-09 19:47 linosa
Kaip visada puikus ir linksmas pasakojimas :)
Aš tai manau, kad taip pat ten jausčiausi, todėl net nebandau... O koncertai tokiuose amfiteatruose vyksta Veronoj ir Puloje (Kroatijoje) - taip pat planuoju pažiūrėti kada nors.
2012-10-10 09:07 Apokas
Smagiai pasiskaičiau, žinodamas, kad man tai negręsia. Prajuokino guten morgenai, bet, manau, kad jie vistiek geriau negu dobroje utrai, kurių irgi visur pilna.
2012-10-10 12:04 sillwio
Ačiū :)

Koncertas amfiteatre įvyks, kai tik paaugs vaikai. Įvyks su jais ar be jų :)

Dėl all inclusive planų, tai mes žinojom iš anksto, kad bus š... Pasirįžom, nes noras keliauti buvo stipresnis :)

Sutinku, dobroje utrai blogiau. Na, linksmiau, tai tikrai :) Paskutinė mano kelionė darbo reikalais į Rusiją buvo visai linksma - http://sillwio.wordpress.com/2012/06/29/kaip-as-keliavau-po-rusija/
2012-10-10 12:04 Cesius
Aš irgi labiau už guten morgenus, ypač patiko šie terminai. Anais laikais mus keliaujančius vadino "labusais''. Straipsnio saviironija superinė. Net iš "allinclusivo" galima išspausti įspūdžių ir informacijos. Esu gyvenęs "all inclusive'' tik 1 kartą Kretoje, bet todėl, kad tai buvo dovana. Viešbutyje prabuvau gal kokius 2 pusdienius, nes buvo baisu nuo visuotinio gėrimo praskiesto alaus ar kito nemokamo gėralo, gulėjimo ir nieko neveikimo prie vaikiško baseino. Kadangi gyvenau visiškai vienas, turėjau problemą, kol atsinešu papildomo maisto, ką tik mano paliktą nunešdavo. Kretoje vienas nuomavausi mašiną, grįšdavau vėlai, tai tuo jų rūpesčiu mažai naudojausi. Grįžau iš Samarijos tarpeklio po žygio po 23 val. tai vos išsiprašiau uzo už tai, kad pas juos nevalgiau.
2012-10-10 13:02 Aruna
Sveikai, labai sveikai pažiūrėta į situaciją.
Svarbiausia, kad vis tiek išspausta nors kažkas, ką bus galima ir vėliau prisiminti :)))
2012-10-10 13:55 TUKAS
Manau ,kad pasakojimas jegovas- pilnas geros energijos ir labai pozityvus.Šaunuoliai-jumoras( ar humoras) SUPER.
2012-10-10 16:46 zakas
Pritariu TUKUI dėl SUPER humoro jausmo. Nors teksto daug, bet jis skaitosi lengvai
2012-10-11 15:03 Ra
Ta seimos nuotrauka pries veidrodi tiesiog tobula!

Sitaip saziningai atidirbti ta all inclusive ir nemaziau saziningai ta kelione ivertinti ir aprasyti - Puiku!
As ko ero jau antra diena buciau spjovus ir isejus Turkijos tyrinet :)