Italija-Puglia

Komentarai (0) Spausdinti
Bari
Bari miestelį pasirinkau, kadangi tai greičiausias ir lengviausias būdas pasiekti Puglią.
Pačiame Bari mieste teko praleisti nedaug laiko, kadangi visos išvykos buvo suplanuotos į šalią esančius miestus.
Rekomenduoju aplankyti senamiestį, pamatyti kaip ten gyvena vietiniai ir šurmuliuoja jų kasdieninis gyvenimas, paragauti jų rankų darbo makaronus, atsigerti skirtingose kavinese juodos kavos, paragauti bent keletą skirtingų bandelių ir kruasanų ir žinoma - ledai!
Bari nelabai tinkamas miestas papludimio megėjams, kadangi jis yra tik 1as netoliese ir nelabai didelis.
Bari senamiestį rekomenduoju aplankyti vakare, kai jis prabunda ir buna gražiai apšviestas, o klaidžiojant siauromis, gatvelėmis užima kvapą.

Lecce
Iš Bario į Lecce traukiniai važiuoja dažnai. Kelionė užtrunka apie 2 valandas, kaina į vieną pusę 10.50 Eur. Bilietų kaina perkant internetu ir iš aparato nesiskyria.
Lecce turėtų patikti baroko megėjams. Senamiestis nėra didelis, tad aplankyti viską tikrai įmanoma. Verti dėmesio yra amfiteatras, Duomo, gražuolė bažnyčia Santa Croce.

Alberobello
Alberobelo miestelis buvo mano kelionės tikslas. Viskas kas yra šiame miestelyje iš tiesu reikia pamatyti gyvai. Aplanko keistos emocijos vaiksčiojant tarp trulli stylio namuku. Aplink tik balti vienodi bet ir tuo pačiu skirtingi namukai su savo istorija ir ženklais ant stogo. Atrodo kad vaikštai filmavimo aikštelėje ir kad tai tik dekoracijos skirtos senovinei pasakai filmuoti.
Važiuojant traukiniu į Alberobelo iš Bario centrinės stoties, bilietus nusiprkti galima tik 11ame perone esančioje kasoje, ten rasite traukinių tvarkaraštį.

Monopoli
Monopoli ir Polignano a Mare miesteliai randasi šalia vienas kito į pietus nuo Bari. Jų žavumas tame kad jie išsidėste ant uolų, kurių grotus skalauja jūra. Aplankyti šiuos miestelius verta dėl jų kompaktiškumo, jaukumo, skanios kavos. Bevaikštant gatvelėmis galima netiktai atrasti nedidėles žvejų įlankas su valtimis. Polignano iš kekvieno miesto dalies atsiveria skirtingi uolų vaizdai su juose esančiomis kavinėmis.