Dviračiais tarp Kambodžos ir Laoso sostinių

Komentarai:
Komentuoti
2017-02-18 17:09 Alvydas
Pavydžiu tokios spalvotos kelionės. Nesupratau, ar taip netyčia susidėstė kelionės planas, ar sąmoningai susiplanavot neužsukti į Anbghor Vatą ir kitas šventoves?
2017-02-18 17:41 Ingidas
Per visą kelionę matėm tikrai nemažai šventyklų. Vienas iš pagrindinių mūsų kelionės taisyklių yra keliauti pigiai, ieškant nuotykių ir netikėtai atrandant tai kas mažiau paliesta masinio turizmo. Angkor Wat šventyklų kompleksą man asmeniškai yra tekę aplankyti prieš porą metu. Tą kartą keliavau su turizmo agentūros paruoštu maršrutu. Mintis atsisakyti šios dalies taip pat paskatino ir gerokai šiemet išbrangę įėjimo bilietai. Mano draugas, Juozapas yra visiškas gamtos mylėtojas, jis kaip pats sako pamatau aš pastatą, po penkių minučių jau pamiršau, bet pamačiau krioklį, kalną, upę ir po metų tas vaizdas akyse stovi :)
2017-02-18 17:46 Alvydas
Supratau. Kambodža reta ir itin išskirtinė šalis, galima ir be šventyklų apsieiti, juo labiau, kad ten jūsų jau būta.