Automobiliu per Ameriką - 27 dienos - nuo NY iki LA / 2015

Komentarai:
Komentuoti
2015-07-27 09:42 Roskila
Labai ačiū už įdomų ir detalų reportažą. Kadangi JAV jau seniai yra norimų aplankyti vietų sąraše, Jūsų suteikta informacija tikrai pravers :)
2015-07-28 11:05 Samis
Per vieną kartą neužveikiau pasakojimo. Labai daug informacijos. Ačiū už suteiktą galimybę pakeliauti po JAV
2015-07-30 17:49 Eiginta
Labai puikus kelionės aprašymas, ačiū už daug vertingos informacijos.Intensyvi, bet įdomi amerikietiška kelionė, šaunuoliai nukarę tiek kilometrų!
2015-08-02 00:10 Jurti
Ačiū už tokį informatyvų, išsamų pasakojimą. Svajonių šalis! Labai norėčiau pasinaudoti Jūsų maršrutu, bet kol kas tai tik tolimi planai... Sekmės Jums!
2015-08-03 23:16 blackniki
Dėkui už įvertinimus :) Tikiuosi, jog ateityje kažkam pravers šis pasakojimas, kaip kad man pravertė kitų keliautojų pasakojimai, istorijos. Tokių pasakojimų ir kitokių istorijų "surijau" nemažai ruošiantis į šią kelionę bei mėginant atrasti geriausią maršrutą. Mėnesis laiko JAV nėra užtektinai, jei nori aplankyti VISKĄ. Tačiau tikrai įmanoma "užkabinti" svarbius objektus ir produktyviai pakeliauti :)
Ačiukas, jog skaitote :) Sėkmės keliaujant :)
2015-08-18 13:19 xvim
Puikus pasakojimas, ir beveik mano svajonių maršrutas. :) O ir rašyt nepatingėta, perskaičiau tik per tris kartus. Žodžiu, komplimentai!