Vokietija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 4 Atgal1 2 3 4

Trecia diena - diena ore Na o trecia diena praleidom ore :))) Kelemes 6.30, 7 jau judejom link autobusu stoties, nes nuo ten iki oro uosto - valanda kelio. Nuvykom laiku, taciau suzinojom, kad musu skrydis is Milano i Frankfurta veluos pusvalandziu. O mes ir taip laaaabai...
Berlyno link (II dalis) (4) Pirmadienis. Berlynas. Lietuvos ambasada. Toks pagrindinis šios dienos tikslas. Kylame anksti, nors man paskirtas laikas tik pusę vienuolikos, bet... miestas, kamščiai... aš visada mieliau palauksiu, nei pavėluosiu. Viskas sekėsi puikiai ir iki man paskirto laiko dar turėjome valandą laisvo laiko. Na...
Berlyno link (I dalis) (3) Šiemet man reikia į Berlyną. Dar pavasarį pradedu apie jį galvoti... Bet negi važiuosi pavasarį ar vasarą, kai reikia. O reikia, nes baigiasi mano paso galiojmo laikas. Žodžiu, jokios čia atostogos. Čia – reikia. Ir tą reikia nukeliame į rudenį....
Diena Štraubinge (4) Kasmet rugpjūtį Štraubinge (Straubing) vyksta antra pagal dydį po Oktoberfest šventė – Gäubodenvolksfest. [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/08/18/img/Straubingas-49236389.jpg[/img] Apie šią šventę trumpai buvau užsiminusi knygoje apie Bavariją (Žydrojo dangaus kraštas Bavarija). Prieš keletą dienų ten vėl apsilankėme. Tik šį kartą nusprendėme ne tik šventėje pabuvoti,...
Kalėdinė Tiuringija – Veimaras-Gota-Erfurtas (5) Atvėsus orams nejučia imi žvalgytis į kraštus, kur šilta... kur saulė... jūra... Tačiau yra dalykų, kurie būna tik žiemą, o ir po kepinančia vasaros saule jų nė įsivaizduoti negali. Žinoma, tai – Kalėdos. Tiesa, iki jų dar buvo marios laiko,...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (III dalis) (8) 9 diena Miesteliais jau sotūs. Norisi gamtos. Todėl vėl diena skirta Švarcvaldui. O ir paskutinė proga paieškoti Švarcvaldo vyšnių pyrago. Juk jo dar neragavome. Ryte dar peržiūriu, kurie kriokliai arčiausiai. Sąraše turiu virš...
Spalvingasis Frankfurtas prie Maino (8) Dar pernai prieš Šv.Kalėdas mes jau žinojome, kad šiemet važiuosim į Frankfurtą prie Maino. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/10/26/img/Frankfurtas-prie-Maino-16032639.jpg[/img] Į knygų mugę! Tai buvo mūsų dovana viemam knygas dievinančiam žmogučiui. Nors neslėpsiu, myliu knygas ir šios išvykos laukiau ne mažiau, nei tą dovaną gavusi maniškio...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (I dalis) (3) Iš vaikystės atsimenu „Aerofloto“ lėktuvuose dalinamus saldainukus. Tokius nedidukus, saldžiarūgščio skonio. Ach, kokie skanūs jie buvo - net dabar juntu jų skonį. Tariu- Elzasas- ir kažkodėl pajuntu lygiai tokį patį skonį. Šio skonio pavilioti ir nusprendėme nulėkti...
Bavariškas gimtadienis (11) Artėjantis vyro jubiliejus padėjo pamatyti tai, ką atrodo jau visi matę bei įgyvendinti seniai planuotas idėjas: vėl po 9 metų pertraukos paslidinėti, aplankyti Svarovskio, BMW muziejus, dar kartą pasidžiaugti Kalėdinės Vokietijos nuotaikomis, pasigrožėti tapytais Bavarijos miestelių namais. Kadangi žinojau, jog...
Po angelų sparnais. Liudvigsburgas-Štutgartas-Ulmas (5) ...kieme nė kruopelytės sniego, rožės moja žiedais, tiesa – jau gerokai apšąlusiais, bet – moja. O juk tuoj Kalėdos! Tai ir nutariam ieškoti tos prieškalėdinės nuotaikos! Keletas dienų knaisiojimosi po interneto platybes ir išsirenkamas Liudvigsburgas. Barokas. Man visa tai gražu......
Bavariškų Alpių vilionės (Berchstesgadeno žemės) ( III dalis) (9) 10 diena Rytas saulėtas ir šiltas. Šiandien laukia Kneifelspitze kalno šturmas. Iki sutarto miestelio 10 min automobiliu. Atvykstame kiek anksčiau ir bulkutinėje nusiperkame desertui šviežių pyragėlių. Suniamniojame čia pat prie lauko staliuko. Su draugais susitinkame prie TIC. Iki kalno...
Atostogos namie. Žemutinė Bavarija. Tęsinys... (3) ...taigi, kaip ir minėjau, sulaukėm kitų svečių! Po to dar kitų. Arūna pati viską papasakojo, o aš parašysiu, ką mes čia dar, arba – vėl, aplankėme. Pirmąją dieną grįžtame iš Miuncheno oro uosto ir nieko grandioziško nebeveikiame... šnekamės, ilsimės... vis...
Puslapis 1 iš 4 Atgal1 2 3 4

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys