Venesuela. Pasakojimai

greitgrisim.lt/ Vienas kilometras krioklių 48 valandos, 6 transporto priemonės. Tiek iš viso turime keliauti, kad pasiektume vieną didžiausių Venesuelos pasididžiavimų – Angelo krioklį ir jo draugus – nesuskaičiuojamus mažesnius krioklius. Viskas prasideda dar Barinas, kuriame kartu su ispanu Giusep ir prancūzų pora atsiduriame pasibaigus turui...
greitgrisim.lt/ Merida. Kalnai ir pilnos gyvūnų lygumos. Paliekam Kolumbiją ir grįžtame į Venesuelą. Kelionė trunka 24 valandas autobusuose – visą dieną viename ir visą naktį kitame. Ankstų rytą atvykstame į Meridą. Tai miestas kalnuose, kuriame įsikūrę net keli universitetai, gyvena apie 200 tūkst žmonių ir jis yra...
Venesuelos gamtos turtai Šį straipsnelį perrašiau iš road.lt, tad gali būtim kad jau skaitėte :) Tikslas – Los Llanos, Angelo krioklys, jei spėsim – Orinoco delta Laikas – 2008 m. Spalis, lietingo sezono pabaiga Komanda – Tadas, Marius ir Alina Pirmoji pažintis Taip jau sutapo, kad skrydžio dieną,...
Venesuelos turtai (1) Hugo Chavez nuolat pasauliui "reklamuoja" savo šalį. Tai ką nors nacionalizuoja, tai ruošiasi tankus pirkti... Tarp Pietų Amerikos šalių Venesuela negarsėja draugiškumu, tačiau tikrai turi ką parodyti. Trumpai statistinės informacijos apie pačią kelionę: iškeliavome 8-iese gruodžio 30 dieną, iš pradžių...