Turkija. Pasakojimai

ANTALIJOS REGIONE (3) Turkija 2016, liepa Bilietus į Turkijos Gazipašą nusipirkom kaip tik tą rytmetį, kai Vilniuje studentai sugulė ant grindinio priešais vyriausybės langus. Į mūsų ministrą pirmininką poną Butkevičių visada žiūrėjau ramiai pasitikėdamas, galvojau apie jį kaip apie taikų, romų ir nuosaikų. Tačiau studentų...
Stambulas - fotoreportažas (5) Paryžius – kaip pavasaris sužadina romantiškus jausmus širdyje... Roma – dūzgianti kaip avilys užburia nesibaigiančia rutina... Stambulas – kaip pasaka, išnyksta ribos tarp svajonių ir realybės... Stambulas vartai tarp jūrų, tarp žemynų, tarp religijų, tarp kultūrų. O kur tiek daug vartų,...
Turkija – 1001 nakties pasaka… (7) Turkija – didžiulė šalis, kurioje persipina daugelių civilizacijų istorijos – čia Tigro ir Eufrato slėnyje civilizacijos pamatus kūrė Mesopotamijos tautos, čia klestėjo, o vėliau ir žlugo asiru, hetitu, frigu kultūros, Egėjo pakrantėse klestėjo helenistinė kultūra, vėliau Romos imperija paliko pėdsakus...
Konstantinopolis - Stambulas (14) Vieną žvarbią, lietingą ir šaltą lapkričio dieną susikrovėme lagaminus ir išskridom į lietuvaičių pamėgtą Turkiją. Daugumai Turkija asocijuojasi su „all inclusive“: baseinas, saulė, daug maisto, animatoriai, palmė prie baseino, gulėjimas ant gulto visą dieną su kokteiliu rankoje, selfi kojų nuotraukos...
Prie trijų jūrų - 3 dalis Turkija (3) Liepos 11d., ketvirtadienis Vienoje iš paskutiniųjų Shell kolonėlių įsigyjame tikslenį žemėlapį. Po ilgoko svarstymo ir konsultacijų su pravažiuojančiais vairuotojais nusprendėm važiuoti pro Graikiją. Važiuojame puikiu dviejų juostu keliu, esančiu 7 km iki Graikijos, tačiau Garmin „teta“, nors ir apginkluota naujaisias...
Jūra, kupranugariai, guten morgenai ir truputis nuotykių Turkijoje, arba all inclusive… (9) Prologas Taigi, mielieji. Šiemet ilgai svarstėme kur važiuoti su dviem mūsų mažais rankiniais stabdžiais (6 mėnesių ir 3,5 metų), ypač mažuoju. Kai Tomui prieš tris metus buvo pusė metų, bijojome judėti kur nors toliau nuo namų, todėl tada apsiribojome Norvegija. Šiemet...
Buvom Turkijoj, labiausiai patiko - Graikija Pasirinkimo kriterijai Važiavom gausia moteriška kompanija - tame tarpe dvi mergytės nepilnų 3-ų ir nepilnų 1-erių metų. Skridome į Bodrumą, viešbutį rinkomės iš pigiausių, tačiau Bodrumas yra tikrai brangus kurortas Turkijos kontekste. [img]http://www.mytrips.lt/files/2010/06/15/img/Ortakent-Yahsi-Beach-7227704.jpg[/img] Mums svarbu buvo, kad viešbutis būtų miestelyje, kur vakare...
Rojus prie Viduržemio (1) Monday, Sep 1, 2008, 05:15 AM Išskrendam 6 valandą. Man truputį nejauku, nes tai mano pirmas skrydis lėktuvu. Bet nebijau, greičiau laukiu. Laukiu Turkijos, laukiu akimirkos, kai pamatysiu visai kitokį gyvenimą, nei iki šiol mačiau. Po poros minučių pasiųsiu kelias atsisveikinimo sms....
Ramadano menuo artimuosiuose rytuose. Kusadasi (2) Prasidėjus Ramadano mėnesiui, 30 dienų musulmonai turi atlikti „Sijam“. Arabų kalboje žodis „sijam“ reiškia „pasninkavimas“. Tai laikas kada tikintieji turi susilaikyti nuo valgymo, gėrimo, rūkymo, lytinių santykių nuo aušros iki saulėlydžio, neužmirštant dievo (Allah) garbinimo. Musulmonai tiki, kad pasninkas naudingas...
Pirmoji pažintis su Turkija. Marmaris. Pasirinkome vieną iš Turkijos kurortų Marmarį, kuklų viešbutuką Kivilcim (2 su puse žvaigždutės). Kelionės organizatorius- Novaturas. Tiek kelionės organizavimas, tiek pats viešbutis nenuvylė. Kadangi mūsų kelionės tikslas nebuvo tik valgyti ir degintis prie baseino, tai šis variantas buvo kaip tik-...
Is turistui nezinomos puses Liepos 22, 2006 04.30 [b/]– bzzzzz, bzzzz, bzzzz.... velnias slykstus telefonas,oi kaip as jo nekenciu rytais. Pramerkiu kaire aki: „Alio, taip Zaidai,as jau atsikeliau.(mintyse - blaimba kelina dabar valanda) Aciu. Koks autobuso numeris? Aha, gerai. Iki“ oi,dar 5 minutes pagulesiu......

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys