Šveicarija. Pasakojimai

Alpės už lietuvišką minimumą (5) Baigiantis liepos mėnesiui iš draugo gavau netikėtą pasiūlymą - kartu su nemaža grupele draugų važiuoti 9 dienas asmeniniais automobiliais ir ‘hikinti‘ arba kitaip žygiuoti kalnuose Europoje, o dar tiksliau Alpėse. Nors iki tol neturėjau sudėtingesnio hike‘o, kuris siektų daugiau nei...
Geneva-Zurich Iš Ženevos oro uosto patogiausiai pasiekti miesto centra yra traukiniu. Bilietą galima nusipirkti online arba per APP: SBB. Bilietas yra lankstus tai galima naudoti ji nebūtinai konkrečiam traukiniui.Taip pat panaudojant savo Boarding pasa galima orouoste įsigyti dieno bilieta viešajam transportui....
Eurotrip 1 dalis: Stebuklingas Šveicarijos grožis (3) Trumpa Eurotripo suvestinė Keliautojai: Du asmenys Keliavimo priemonė: Automobilis Ford Keliavimo laikas: 2014-06-11 - 2014-07-01 Aplankytos šalys: Švedija. Vokietija, Olandija, Belgija, Prancūzija, Šveicarija, Danija Biudžetas: Apie 6000 Lt (Su viskuom) Nuvažiuota: Apie 8000 km GPS: Svenas ir Astrid ( Įpusėjant kelionei Sveną pakeitėme Astrid, nes jis labai...
Senieji Berno stogai Tą vakarą buvo šilta kaip vasarą ir kvepėjo alyvomis. Katedros varpinė mušė devynias, siaurose ir vingiuotose senamiesčio gatvelėse žiebėsi žibintai, o miesto gyventojai po dienos darbų šurmuliavo restoranų lauko terasose. Tą vakarą sėdėjau vienoje iš jų, su vietiniu draugišku vaikinuku...
2011 Šveicarija - Toskana.1 dalis.Sankt Morico apylinkės (4) Maždaug pusmetį iki kelionės buvo apsispręsta, kad po pernykščio Provanso aplankymo, šiemet norėsime žvilgterėti kaip atrodo panašus regionas, tik Italijoje -Toskana. Kadangi jau eilę metų stengiamės neapsiriboti vienu pagrindiniu kelionės tikslu, tai ir šįkart turėjome apsispręsti, ką norime dar išvysti....
2009 Šveicarija (3) Sveiki, Zemiau rasite musu 2009m kelione i Sveicarija. Visa tai vyko rugpjucio 9-23 dienomis. Kadangi teks vaziuot per vokiecius (kur niekad nesu buves (ups)) teko pasiklausineti ir pastudijuoti marsruta per Lenkija. Daznai vazinejantys i vokiecius vieningai pataria vykti –ROZAN-CIECHANOV-PLOCK- POZNAN- BERLIN....
Po Europą 2010 (3 dalis).Šveicarija (1) Autostradomis per Italiją važiavome iki Aostos. Ruožas Savona – Turinas buvo neįprastas tuom, kad turbūt pirmąsyk autostradoje kai kuriose vietose gana ilgas atkarpas važiavau 80 – 90 km/h greičiu. Taip reikėjo elgtis todėl, kad autostrada pastatyta kalnuose ir labai vingiuoja,...
Į Šveicarijos kalnus per Normandijos pakrantę (2) Tai jau trečioji paeiliui mano „vasarinė“ kelionė automobiliu. Maršrutas kristalizavosi visus metus - nuo praeitos vasaros, kai viename dienraštyje perskaičiau apie tautiečių kelionę po šiaurinę Prancūziją. Labai jau pasidarė įdomu pačiam išvysti vandenyno potvynius ir atoslūgius, kurie būdingi šiam regionui.Tačiau,...
Į Nyderlandus per Šveicariją (1) Pradžiai apie kelionės sumanymą, tikslus ir įgyvendinimą... Iš ankstesnės patirties buvo nuspręsta neužsakinėti jokių hostelių,motelių ar kempingų, nes taip mums paprasčiausiai įdomiau keliauti:). Maršrutas buvo numatytas toks: LT-PL(Varszava, Wroclav, Jelenia Gora)-CZ(Praha, Plzen, Klatovy)-D(Munich, Friedrichshafen,Bodeno ežeras)-CH(Schaffhausen,Curich,kalnu keliai,Meiringen, Zermatt)-F(Chamonix)-CH(Montreaux, Basel)-D(Karlsruhe, Trier)-L(maži miesteliai)-B(autostrada...)-NL(Amsterdam,...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys