Švedija. Pasakojimai

Pietų Švediją: Karlskrona, Kalmaras (2) Ruduo... Šis metų laikas, mano manymu, yra tinkamiausias kelionėms, nes nėra per daug karšta, nei per daug šalta maloniems pasivaikščiojimams. Vieną rudens savaitgalį nusprendėme mes pasimėgauti paskutiniais saulės spinduliais, malonia šiluma, nes netrukus prasidės rudeniški lietūs ir aktyvias keliones...
Kelionių trupinėliai iš Švedijos Švedijoje tenka pabūvoti gan dažnai darbo reikalais, bet laisvu metu nuo darbo nenustykstame vietoje, sėdame į mašiną ir lekiame, kur akys mato, nes niekas taip neatpalaiduoja, kaip gražūs kraštovaizdžiai, nematytos naujos vietos. Taigi vieną savaitgalį, prisimarinavome kepsnių, prisipjaustėm lašinukų ir...
Šaltasis Venecijos brolis - Karališkasis Stokholmas ir jo apylinkės (3) Dar mokyklos laikais žiūrėdavau į žemėlapį ir galvodau kaip norėčiau nukeliauti į Švediją, tais laikais, tai atrodė neįmanoma, bet kaip sakoma svajok atsargiai, nes svajonės pildosi. Na bilietai rankose ir pirmyn į Švediją (už lėktuvo bilietus sumokėjome dviem žmonėm pirmyn...
Vasa muziejus Stokholme (4) Vieną dieną nusprendėme ir mes apžiūrėti vieną populiariausių Skandinavijoje muziejų, muziejų,kurį labai liaupsina turistai iš kitų šalių, muziejų,kuriame reikėtų pabuvoti bent kartą gyvenime, muziejų, kuriame turi būtinai užsukti, jeigu jau esi Stokholme.Na, gal pradžiai truputį istorijos apie Vasa laivą: "Vasa yra...
Kruizas į Stokholmą ir mus sužavėjusi Estija. I dalis (8) Jau keli metai, kaip nekeliauju vasarą, nes sezono metu visur brangiau, daugiau žmonių, kai kur didžiuliai karščiai. Be to, man vasarą ir Lietuvoje gerai: dauguma draugų turi sodybas, giminės kasmet kviečia pasisvečiuoti Klaipėdoje, pati apsigyvenu sode prie pušyno, kur šalia...
Kruizas Ryga - Stockholmas - Ryga (1) Intro Prasidėjo viskas gana netikėtai, kai kovo mėnesio vidury iš turistinės kompanijos gautame naujienlaiškyje buvo rastas pasiūlymas plaukti kruizui naujai atidaryta linija iš Rygos už gerą kainą. Svarstymai vyko ne daugiau kaip 24h ir jau kitą dieną 8 žmonių komanda užsisakė...
Savaitgalis Stokholme (2) Su M susitikome Silainiu Maximoje. Prisipirke maisto ir gurksnodami aluti zingsniavome link autostrados. Netrukus isipraseme i kitu autostoperiu sustabdyta automobili ir riedejome iki Via Balticos kelio. Vairuotojas pasitaike nekalbus, todel maloniai pasisnekuciavome su prie juros vaziuojancia porele, kurie beje, visai...