Šri Lanka. Pasakojimai

LIŪTO UOLA SIGIRIJOJE- verta užlipti ir pamatyti tvirtovės griuvėsius ant uolos viršūnės Kai nuskrendi tūkstančius kilometrų, kad pamatytum naują šalį, tai atvykus, būtinai norisi aplankyti įžymias vietas, pasidėti pliusiuką savo kelionių žemėlapyje. Garsioji “ Liūto uola“ (angl. “ Lion Rock“) Sigirijoje- įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Tai gigantiška monolitinė uola, ant...
NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos… NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/01/03/img/NUWARA-ELIYA-kalnuotos-apylinkes-ir-zaliuojancios--88733638.jpg[/img] Dar keletas nepasidalintų pasakojimų iš Šri Lankos. Kaip jau rašėme anksčiau, centrinė Šri Lankos dalis mus apžavėjo kalnais, kriokliais ir nesibaigiančiomis arbatų plantacijomis. [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/01/03/img/NUWARA-ELIYA-kalnuotos-apylinkes-ir-zaliuojancios--30533636.jpg[/img] Nuostabias keturias dienas praleidome Nuwara Eliya mieste. Sakytume, tai vienas gražiausių...
Šri Lanka (2) (2) Penkios valandos ryto. Mes jau sėdime džipe, pusryčiai supakuoti dėžutėje, mus išlydinti viešbučio savininko duktė, palinki sėkmingo safario. Šešiaviečiame atvirame džipe mes tik dviese. Vairuotojas spaudžia kiek gali, mat iš visų pakampių, kaip tarakonai į kelią į Yala įsukinėja džipai...
Šri Lanka (1) (2) Taigi, burtas mestas - šiemet mūsų laukia kelionė į Šri Lanką. Kaip ir visas, taip ir šią kelionę bandome sudėlioti remdamiesi žmonių, jau pabuvojusių šioje šalyje, patarimais ir pasiūlymais. Šiandien, jau sugrįžus iš kelionės, galiu drąsiai teigti, kad dalis internete...
Žmonių, gyvūnų ir transporto taiki simbiozė (3) Šri Lankoje - visada vasara. Naktimis žvaigždės atrodo pasiekiamos ranka, aplink skrajoja švytintys jonvabaliai, aitriai kvepia nematyti augalai, o iš džiunglių atsklinda paslaptingi garsai. Visa Šri Lanka - lyg gamtos draustinis. Nežinau, ar vietiniuose įstatymuose yra draudimas medžioti, nežinau, ar...
Spindesys ir skurdas Sri Lankoje, arba kame tas spindesys, jei aplink vien skurdas (5) Keliones marsrutas: Colombo - Kandy - Syirija - Dambula - Nuvara Elija - Gale - Unawatuna -Hikaduva - Kogala - Colombo. Tikriausiai pasakojima verta pradeti nuo to, jog keliavome dviese ir nesinaudojome jokios kelioniu agenturos paslaugomis. Bendra keliones kaina iskaiciavus visas...
Keliai,viadukai, džiunglės ir keistos gėlės (2) Šri Lanka 2006 metai. Šri Lanka 2006 metai Šri Lanka - brangiausias Indijos vandenyno perlas. Nežinau, kam šovė į galvą ją šitaip pavadinti, tad sukau galvą ieškodamas atsakymo, kūriau visokias prielaidas, bet pritrūkau kantrybės ir nutraukiau šį varginantį eksperimentą. Galvokite...