Slovakija. Pasakojimai

Velykos kitaip (7) Tai buvo labiausiai netikėta, visiškai neplanuota ir spontaniškiausia kelionė mano gyvenime... Turbūt reikėtų pradėti pasakojimą nuo to, kad didžioji dalis mano ligšiolinių kelionių ar pasivažinėjimų vykdavo šiltesniuoju metų laiku. Žiemos keleliai visiškai netraukdavo manęs. Taip buvo iki šios žiemos, kol „nesusirgau“...
Jasnos čainykai Keturiese Toyotoj, neskaitant Valės Išvis malonu. Kad važiuojam. O važiuojam į Slovakiją, slidinėt ir mokytis snowbordint. Bet apie viską iš eilės. Net ir apie Valę. Kelionė į kalnus buvo planuota jau seniai. Įdomiausia tai, kad mūsų kompanijoje visi čainykai, todėl...
Tatrai ir Europos sostinių trikampis Kelionė vyko 2005 liepos pabaigoje, per Europą tuo metu okupavusią karščio bangą. Kelionės tikslas - aplankyti Aukštųjų Tatrų nacionalinį parką, o vėliau - Europos sostinių trikampį prie Dunojaus - Budapeštą, Vieną ir Bratislavą. Tai buvo paskutinė kelionė, kai nebuvo vedama statistika apie...
Pažado ištęsėjimas arba kelionė į Slovakiją, o po to, kur automobilis rieda (10) Planavome šią vasarą nulėkti iki Kroatijos pakeliui lankant visas valstybes, bet kaip sakoma „Žmogus planuoja - Dievas juokiasi“, planai liko tik planais... Nenumaldomai greitai artėjo atostogų laikas į pabaigą, todėl reikėjo kažką ekspromtu sugalvoti. Kilo mintis sutrumpinti kelionę ir lėkti...
Savaitė Slovakijos Tatruose Vieną Birželio dieną gavau pasiūlymą prisijungti prie grupės, vykstančios į kalnų stovyklą Slovakijos Aukštuosiuose Tatruose.Kadangi pats tik prieš kokį 10 metų buvau belaipiojęs po kalnus, tai, vos prisimindamas išblėsusius vaizdus, nedvejodamas nutariau juos atgaminti. Apsistojome kempinge „Tatranec“ šalia Tatranska Lomnica miestelio.Įsikūrimas...