Serbija. Pasakojimai

Pasivažinėjimas į pietus 1 dalis (1) mytrips.lt turi mano manymu nereikalingą apribojimą: viename pasakojime tik viena šalis. Kad nedaryti daug dalių, reikėtų daug ką iš pasakojimo išmesti. Bet, tada kažkaip nebelieka prasmės.... na, žodžiu, sorry, bus du, gal trys nedideli rašinėliai. Krokuvą prijungsiu -...
Kragujevacas (5) [img]http://www.mytrips.lt/files/2011/01/05/img/Kragujevaco-vaizdai-189643.jpg[/img] Serbija niekada nebuvo mano kelionių žemėlapyje. Apie šalį buvau girdėjusi nemažai – tiek iš spaudos, tiek iš savo dėdės, kuris kaip žurnalistas savo laiku lankėsi buvusioje Jugoslavijos teritorijoje – tačiau žinios buvo pakankamai prieštaringos ir toli gražu neparengė manęs būsimai...
Vracevsnicos vienuolynas, Serbija (2) Saulėtas lapkričio rytas. Danguje nė debėsėlio, dvelkia gaivus vėjelis ir džiugina šiluma. Renkamės daiktus netolimai kelionei į Vračevšnicos vienuolyną. Laukia dar vienas pažinties su Serbija, etapas. Svarbiausia – gera nuotaika ir aišku nepamiršti rūbų vienuolyno lankymui (cerkves mūvint kelnes lankyti...
Mano laukinė Serbija (3) Praėjus vos akimirkai po gryžimo namo, prisėdu prie kompiuterio , turėdama vienintelį tikslą – nors fragmentiškai užfiksuoti savo įspūdžius po nesenos kelionės į Serbiją. O jų tiek daug – laukinė gamta, miškais apaugę neaukšti Šumadijos regiono kalneliai, tykūs vienuolynai, vienkemiai...
Rytų Europa traukiniais. 4 valstybės - 4 sostinės. 4 d. Serbija 10 diena. Belgradas Serbija mus pasitiko drastiškai sublogusiu oru ir lietumi, bei kukurūzų ir saulėgrąžų laukais keičiančiais vienas kitą. Apsirengėme šiltesnius drabužius, kokius tik turėjome ir netrukus privažiavome Serbijos sostinę – Belgradą. Jis ten labai netoli nuo sienos. Pasienyje įlipo dvimetriniai...