A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Rumunija. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Rumunija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Kelionė į Rumuniją (2) Pasirinkdami Rumuniją daug kartų galvojome '' o gal kur kitur?'' ''o gal neverta?" . Tačiau nuvykome ir nepasigailėjome. Į kelionę važiavome keturiese. Du suaugusieji ir du vaikai ( 13, 7). 06.04 Kazlų Rūda- Košice 06:45 pajudėjome iš Kazlų Rūdos link...
RUMUNIŠKA ODISĖJA: NUSIVYLIMAI IR ATRADIMAI (25) Prieš kelionę galvojau, jog papasakosiu dar vieną istoriją apie Rūpestėlę, jos šeimą ir jų keliones, bet grįžusi supratau, jog šį kartą pusiau tikrovė, pusiau pasaka nelimpa. Keliavimas buvo nelengvas, varginantis daugeliu prasmių, todėl grįžus, jokių romantinių inspiracijų man nekilo. Šį...
Šalis už miško - Transilvanija, IV dalis (4) Bulgarijoje ilsėjomės apie 20 km už Varnos į pietus, Kamchia vietovėje. : http://oasis-beach-kamchia.com/ Dviejų kambarių numeris (svetainė kartu su virtuve ir miegamasis), viskas naujai įrengta, nauja statyba, liftas, keli baseinai teritorijoije mums atsiėjo 32 eurai/para už numerį visiems penkiems. Pakankamai ramu,...
Šalis už miško - Transilvanija III dalis (4) Nakvynę dviems naktims užsisakėme čia, neįtikėtinai pigu (naktis keturviečiame kambaryje su savais patogumais ir erdviu balkonu - 25 eurai). Puikus variantas ! Bendra virtuve naudojomės praktiškai vieni, erdvus kiemas su veikla vaikams, tipiškai rumuniškai paslaugus beigi šiltas šeimininkas. Beje,...
Šalis už miško - Transilvanija, II dalis Atsidžiaugę Sigišoara, judame link turbūt žinomiausio turistinio "objekto" Rumunijoje, kone jų turizmo vizitinės kortelės - liežuvį laužančiu pavadinimu Transfagarašan karo kelio. Pavojingiausia jo dalis būna uždaryta iki vasaros sezono, taigi važiuoti juo geriausia šiltuoju metu. Kadangi kelias,...
Šalis už miško - Transilvanija (1) "Tik dviejų dalykų gailėsimės gyvenimo pabaigoje - kad mažai mylėjom ir mažai keliavom" (M.Tvenas) Malšinant kelionių ilgesį ir nenorint dėl nieko apgailestauti - šįsyk RUMUNIJA, o konkrečiau - istorinis jos regionas TRANSILVANIJA, kas reiškia "šalis už miško". Kelionės laikas: 2016 m....
Link Rumunijos. Tiesiai per aplinkui (3) 2015 rugpjūčio pradžia. Tik spėjo praeiti savaitėlė po grįžimo iš Islandijos - ir vėl išsiruošiau į kelią. Šįkart su žmona automobiliu važiavome į Rumuniją. Nors ne visai taip. Rumunija tik planavimo pradžioje buvo kaip pagrindinė šalis, kurią norėjome aplankyti. Bet...
Šalyje, kuri pranoko lūkesčius (14) Dabar daug žmonių keliauja, turi lūkesčius. Grįžta pailsėję ir pamatę. Arba pavargę ir nepamatę. Neišsipildė lūkesčiai. Tada nusispjauna ir nebekeliauja. Arba kur nors skundžiasi, jei kelionių agentūra nuvylė. Mano situacija išskirtinė, nes šalis pranoko lūkesčius. Ta šalis...
Prie trijų jūrų - 1 dalis Rumunija (4) Tolimiausias kelionės taškas buvo Turkija. Bet man asmeniškai ne mažesnį įspūdį paliko ir Rumunija, Bulgarija , na ir savaime suprantama, Graikija.Praėjo kažkiek laiko, bet liko dienoraštis, kurį rašė dukra, tai kelionės dvasia tikuosi nedings. Na ir pačiam smagu mintimis...
Rumunija. Netikėtai atrasta (13) Kelionę į Rimuniją su vyru planavom jau pora metų. Taip norėjau į ją nuvažiuoti, kad nesustabdė nei draugų, nei uošvių baimės. Aišku, visi bijo mistinių Rumunijos čigonų.Taigi susirinkau visą įmanomą ir neįmanomą informaciją apie tą šalį ir pagaliau, numoję ranka...
Penkta vasara Balkanuose (I dalis) (2) Dar sausio mėnesį draugų paklausti, kur šiemet važiuosime (visi žino be kelionių mes negalim) atsakydavom žinom tik tiek, kad išvažiuojam birželio 23 dieną, tik dar neaišku kur. Minčių ir sumanymų buvo visokių, per Vokietją, Šveicariją, Austriją į Italiją arba iki...
Balkanai 2010 (8) 08.04 Mintis pakeliauti po balkanus mintyse buvo jau seniai, tad su dideliu nekantrumu laukėme numatytos kelionės pradžios datos – rugpjūčio pradžios. Kadangi, kaip visada būna, turėjome bėdų dėl ekipažo sukomplektavimu (trūko vieno žmogaus), buvo iškilusi grėsmė, kad taupymo sumetimais teks keisti...
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys