Prancūzija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 4 Atgal1 2 3 4

Pavasaris Žydrajame krante (6) Mano išsvajotoji Andalūzija kol kas taip ir lieka svajone. Neišvažiavome ten, nes nutarėme, kad per mažai dienų, sūnaus po atostogų iš karto laukia visokie standartizuoti testai, todėl nė dienos negalime suvėlinti grįžimo. O skubant prabėgti tą kraštą – na jau...
Paskui prancūzišką vėją... (6) Kaip ir kiekvienais metais svarstant apie vasaros kelionės būdą ir kryptį, visuomet vienbalsiai sutariam, jog tai bus automobilis, ir kad dalis atostogų bus skirta pažinimui, kita dalis – poilsiui. Ir dar – kad tai bus Europa. Tik vis pasvarstom apie...
Žydroji pakrantė vasarį (10) Kokia bebūtų graži žiema Lietuvoj, sakykit ką norit, bet ji yra per ilga. Ir nors vasario mėnesį vis dažniau džiugina saulutė, tačiau dažnai dar ir kovas - pas mus žiema. Aš pati žiemą pradėjau mylėti tik pradėjus slidinėti - tik...
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (II dalis) (14) 6 diena Pagaliau lankysime Elzasą. Šįkart turistinius miestelius. Siena tarp valstybių per Reino upės vidurį. Tad pusė tilto Vokietijoje, kita Prancūzijoje. Sveika, Prancūzija! Įdomu Elzase. Šiaip jau jei lėksite greitkeliu A35, miestelių nematysite ir su žiburiu. Nusukus į šoną, važiuojant...
Paryžius, P.S. Myliu tave Paryžius - meilės miestas, ar ne? Šią, rodos, neginčijamą tiesą žinojome nuo vaikystės. Bet pastaruoju metu žmogus, išgirdęs šio miesto pavadinimą, tik abejingai trūkteli pečiais. Maždaug, na ir ko gi aš ten nemačiau. O aš manau, kad nematei, ir labai...
Paryžius, 2016 A.D. (14) Kai nusipirkome bilietus į Paryžių, buvo praėję viso labo nepilni pusantro mėnesio po teroristinių išpuolių, apie kuriuos, be abejo, visi žinome ir girdėjome. Nieko keisto, kad buvo komentarų „ko ten važiuoti“ bei klausimų „ar nebijot?“. Šiuo atveju atsakymas gaunasi toks...
Kemperiu į Provansą arba ,,Provanso pyragas" II dalis (9) Po tokio nuostabaus ir ramaus vakaro taip atsipalaiduojam, kad miegame plačiai atvertomis durimis, taip gera, kai vakaro vėsa skverbiasi į vidų, juk ryt ir visas likusias dienas vėl laukia karščiai. Prieš išvažiuojant žinojome, kad visą savaitę bus 33C, todėl nelabai...
Kemperiu į Provansą arba ,,Provanso pyragas" I dalis (7) Ingridientai: Saulė, mėlynas dangus, viduramžių architektūra, vynuogynai, cikadų choras, prancūziška virtuvė, rožinis vynas, jūra, kalnai, levandų laukai, trešnių ir abrikosų sodai, prancūziška akordeono muzika... plius 6000 km per 9 paras; kelionei iki Provanso ir atgal kemperyje be kondicionieriaus praleistos beprasmės 4 dienos, važiuojant tik 100km/h...
Sušalę Pietų Prancūzijoje (12) Vėlyvą rudenį nutariame išnaudoti progą ištrūkti iš Lietuvos. Pasidairome į pilką dangų ir nutariame, kad jau pasiilgome tikros žiemos. Rimtai apsvarstome kelionę automobiliu į Laplandiją pas Kalėdų Senelį ir nutariame keliauti į Pietų Prancūziją. Juk Pietų Prancūzijoje visada geras oras,...
Eurotrip 2 dalis: Bonjour France (2) Mūsų kelionė Prancūzijoje prasidėjo nuo Normandijos. Normandija (pranc. Normandie) – istorinis regionas Prancūzijos šiaurėje. Pirmasis aplankytas objektas, tai Etretat uolos. ‚‚Jei norėčiau savo draugui pirmą kartą parodyti jūrą, pasirinkčiau Etretat‘‘ – taip apie šią vietą yra pasakęs vienas prancūzų...
Marselis iš arčiau (2) Savaitgalio pabėgimas į Marselį. Per daug neplanuota, beveik nesvajota, bet kaip visada netikėta. Į antrą pagal dydį Prancūzijos miestą atskridom penktadienio rytą, išvykom tuo pačiu metu pirmadienį. Tiek laiko šiam miestui daugiau nei pakanka. Kaip ir visi viduržemio regiono miestai...
Gimtadienis pavasarinėje Normandijoje (8) Kažkokie man šiemet grįžimo į praeitį metai gavosi. Rudenį, po 15 metų, grįžau į Kataloniją, o dabar po šešerių metų vėl, planuotai, aplankiau Normandiją, tiksliau gražiąją pakrantę Etretate. Matyt senstu :)[img]http://www.mytrips.lt/files/2013/06/03/img/Etretat-99118576.jpg[/img] Tąsyk, šis ,,drambliukas" buvo mano kelionės tikslas, užsinorėjau...