Pietų Korėja. Pasakojimai

..apie maistą ir apie Jimjilbang Seule (2) Pradėsiu, trumpu ir miestus apžvelgiančiu pasakojimų ciklą.Tad šį kartą apžvelkime, keletą Pietų Korėjos sostinės Seulo Įdomybių. Pasakojimą pradėsiu tuo, kad esu stipriai nustebintas šalies išsivytimo lygiu, arba gal tiksliau sostinės - Seulo. Kelias iš oro uosto pasitinka, automobiliu kamščiais[img]http://www.mytrips.lt/files/2012/09/12/img/kamsciai-88215376.jpg[/img],...
Paklusnumo šalis (3) Sakoma, nėra nė vieno žmogaus, kuris nevažiuotų antrąkart ten, kur plėvesuoja Paklusnumo šalies vėliava.. Nebrangu ir geriausia skristi iš Helsinkio (Suomija). Patariu, užsisakykite ne ''patogų'' bilietą, kaip siūloma kelionių portaluose. Tarkim, nepirkite bilieto Vilnius-Seulas. Taip išeina...
SVETINGASIS SEULAS (2) Kelionės kaina: Skrydis: Vilnius-Helsinkis-Seulas; Seulas-Helsinkis-Vilnius - 1390 Lt žmogui. Viešbutis Eastgate Tower Hotel 110 USD parai (du žmonės), Sveikatos draudimas 26 Lt. Viza nereikalinga. Artimiausia Lietuvos ambasada Pekine. Tokie skaičiai. Beje tiek bilietas į lėktuvą, tiek viešbutis yra akcijinės kainos. Viešbutį rezervavom per wotif.com, tai...