Peru. Pasakojimai

Baltoji Kordiljera (Cordillera Blanca): arkliai, karvės ir mes, arba išbandymas svajone, II dalis Laipiotojų rojus Hatun Machay (http://hatunmachay-andeankingdom.blogspot.lt) Po žygio kalnuose atsipūsti Huarase visai gera, galima minkštai-šiltai išsimiegoti ir skaniai pavalgyti. Bet greitai ima trūkti ramybės, gryno oro, todėl visai džiaugiuosi, kai, palikę miestą, dviem dienom važiuojame į laipiotojų rojų Hatun Machay. Laipioti nežadu,...
Baltoji Kordiljera (Cordillera Blanca): arkliai, karvės ir mes, arba išbandymas svajone, I dalis (3) Ši kelionė įvyko daugiau kaip prieš metus (2015 04 26–05 21), aprašiau ją tuoj grįžus, o kai liko tik peržiūrėti tekstą ir atrinkti nuotraukas, viskas ėmė ir sustojo. Matyt, įtraukė pilkos kasdienybės pilkoji skylė. Deja (ar ne deja), sąžinės priekaištai...
Ir aš buvau Machu Picchu (9)
  • 2016-07-03 (nuotraukų 38)
  • DKF
  • Peru
[img]http://www.mytrips.lt/files/2016/07/03/img/Ir-as-buvau-Machu-Picchu-29130832.jpg[/img] Seniai norėjom nuskristi į Pietų Ameriką. Noras virto realybe, kai pasitaikė pigus skrydis į Limą. Iš Amsterdamo – 370 EUR. Susiviliojome. Nors, skridis iki Amsterdamo ir nakvynė ten padidino tą kainą gerokai. Dar vienas didelė klaida, kurią įsirašiau didelėmis raidėmis...
Peru paviršutiniško keliautojo akimis (3) Peru aplankyti reikia bent jau poros savaičių. Kitaip gausis daug lėkimo arba liks daug neapžiūrėto. Nenorint švaistyti pinigų kelionių agentūrų paslaugoms, kelionę po Peru galima planuotis pačiam. O galima ir pasinaudoti po didesnę pakrantės dalį - nuo Limos iki ...
Populiarioji Peru Peru turi tokių turistinių traukos objektų, kad aš ją drąsiai vadinu populiariausia Pietų Amerikos šalimi. Lima, kaip ir kiekvienas milijoninis didmiestis Lotynų Amerikoje kelia norą kuo greičiau iš jo sprukti. Mes jame buvome nusprendę tik pernakvoti, tačiau pasimetęs bagažas pakoregavo...