Pakistanas. Pasakojimai

Nuotykiai Pakistane: dvi pažintys su teroristais per vieną savaitę (2/2) (1) Kadangi iki mūsų skrydžio buvo likę daugiau nei para laiko, nusprendėm paskutines valandas išnaudoti išspaudžiant paskutinį lašą iš šios verslo kelionės ir susitikti su keliais svarbiausiais klientais. Vienas iš susitikimų praėjo sklandžiai, tačiau antrojo metu mūsų pokalbius nutraukė televizijos reportažas,...
Nuotykiai Pakistane: dvi pažintys su teroristais per vieną savaitę (1/2) Nors per pastaruosius kelerius metus teko apsilankyti tokiose su žodžiu „saugumas“ mažai ką bendro turinčiose šalyse, kaip Dramblio Kaulo Krantas, Kenija, Pietų Afrikos Respublika, Kambodža ar Kolumbija, nusprendęs vykti į Pakistaną turbūt pirmą kartą turėjau sunkiai apibūdinamą blogą nuojautą... Kaip...
Darra Adam Khel – ginklu gamintoju kaimelis! Darra Adam Khel – kaimas apie 40km i pietus nuo Peshawar'o ir tiek pat i rytus nuo Afganistano pasienio. Oficialiai, tai uzdrausta teritorija uzsenieciams, taciau neoficialiai vietiniai jau pripranta prie kartas nuo karto atvykstanciu "pakvaisusiu" keliautoju. "Darra" – taip sia vietove vadina...