Norvegija. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Lofotenų salynas (9) Sveiki, keliautojai. Pastebėjau, kad šiame puslapyje liko nedaug automobilinių keliautojų, kurie svečius kraštus aplanko savomis transporto priemonėmis. Dauguma, taupydami laiką ar pinigus, naudojasi atpigusiais skrydžiais. Kol manęs šis keliavimo būdas dar neužvaldė, dalinuosi su jumis praėjusios vasaros „oldschool‘inės“...
Trys žiemiškos dienos Osle - arba kaip žiūrėjome baletą (5) 1 diena 5 valanda ryto. Prie oro uosto išvykimo salės durų stovi virtinė automobilių. Iš jų lipa ir kuo greičiau į šiltą salę veržiasi dešimtys apsimiegojusių žmonių su dideliais lagaminais. Kur jie skuba šitokioje ankstybėje? Oro uosto tablo šviečia...
Šiaurinė Skandinavija 2 dalis (7) 08.23 Naktį netikėtai pakilo vėjas. Palapinė buvo pastatyta gražioje, bet atviroje vietoje, tai vėjas tiesiog draskė, gerai kad ji štorminė. Ryte oras vėl geras. Šiandien sekmadienis, nedirba visos, net ir maisto, parduotuvės. Turime tikslą- užlipti į ausčiausią...
Šiaurinė Skandinavija (4) Pasidalinsiu įspūdžiais iš vasaros kelionės po šiaurinę Skandinaviją. Dabartinėse realijose toks maršrutas tautiečiams gali tapti visai priimtinas. Gal mano pasakojimas įtikins, kad kelionei nebūtinas tik naujas automobilis :) Pradėsiu nuo to, kad mūsų ištikimai kelionių bendražygei Lagūnai prireikė pakeisti sankabą....
Neplanuota Norvegija (8) Nors planų kelionėms turiu ne vieneriems metams į priekį, juose niekada nebuvo Norvegijos. Todėl, kad brangu ir todėl, kad man keliaujant turi būti trys dalykai – gamta, miestai ir maistas, o Norvegijoj yra tik gamta, gamta ir gamta – todėl...
Kjerag ir Preikestolen Norvegijoje Kelionės planavimas ir idėjų kur vykti ieškojimas prasidėjo dar vasarą. Kadangi visi norėjome nuvykti į Stavangerį, pamatyti garsiuosius Kjeragbolten (akmenį įstrigusį tarp uolų) ir Preikestolen (604 metrų uola). Bilietus radome nei pigiai, nei brangiai, sakyčiau, vidutiniškai, pirmyn atgal + WizzAir...
Mes negalim nekeliaut arba - vėl į Norvegiją! (2) Trečiadienis Ir vėl mums iškrito laiminga korta, t. y. valstybinės šventės vasarą, kas visada puikiai tinka trumpoms kelionėms. Šį kartą ir vėl nusitaikėm į Norvegiją. Kai grįžęs žmogus pagalvoji, paskaičiuoji, pasvarstai – supranti, kad galima buvo ir į Italiją sulakstyt. Bet...
Galhiopigenas-pasivaikščiojimas padebesiais (7) Sveiki,vėl truputis kalnų.Šįkart , Galhiopigenas-aukščiausia Norvegijos bei Skandinavijos viršūnė, esanti Jutunheimeno kalnyne,aukštis siekia apie 2469 m. [img]http://www.mytrips.lt/files/2012/08/03/img/Galhiopigenas-91815126.jpg[/img] Nuo pastaruoju kalno praėjo tik kelios savaitės ir įspūdžiai dar neišblėso,bet jau sukos mintis apie nauja planą,nauja maršrutą ,kryptis lyg ir aiški Galhiopigenas ,taigi...
Pirmas mano kalnas-"Rondeslottet" (3) Sveiki,trumpai norečiau papasakot savo žygiavima i "kalna",nesu labai puikus rašytojas,tai labai prašau neteisti :).Taigi,taip jau atsitiko,kad gyvenimas nuneše mane i Norvegija,o man mėgstančiam pakeliaut,lyg ir pasisekė ta prasme :) Nuo darbų keliom dienom atitrūkęs ,griebiau fizini žemėlapį ir bandžiau ka nors...
Lietaus miestas - Bergenas (1) Prieš keletą metų rudenį teko praleisti antrame pagal dydį Norvegijos mieste Bergene. Vakarų Norvegijoje esantis miestas nėra didelis – apie 250.000 gyventojų, tačiau tai miestas, turintis tūkstančio metų istoriją ir galintis sudominti atvykusius keliautojus. Panorama nuo vienos iš kalvų [img]http://www.mytrips.lt/files/2011/10/07/img/Panorama-nuo-vienos-is-kalvu-74712511.jpg[/img] Bergenas yra įsikūręs...
7 dienų kelionė automobiliu po Norvegiją, 2008 m. birželis (3) Kol visi įspūdžiai ir emocijos dar šviežios, skubu papasakoti apie mūsų kelionę po Norvegiją. Tikslas: pamatyti kuo daugiau Norvegijos. Planas: nuvažiuoti 1400 km, išleisti 2000-2500 Lt. žmogui. Maršrutas: Oslas – Dombas – Aldensnes – Bergen – Stavanger link – Oslo ...
SAVAITGALIS OSLE Šį pasakojimą kažkada buvau įdėjusi road’e, o dabar, pamaniau, kad jis visai tiktų nykiais laikomų miestų, nuo kurių čia pradėjau, kontekste:), juolab, kad ir patys norvegai Oslą vadina baisiausia pasaulio sostine. Ir iš tiesų, Oslas negarsėja savo grožiu: nėra ten...
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys