Moldavija. Pasakojimai

Vynas moterims naudingas tuomet, kai jį geria vyrai (6) Moldova, 2016 lapkritis Pavasarį, akcijos metu, nusipirkome bilietus į Kišiniovą, aktoriams trumpesniam laikui, man ir Vytui - ilgesniam. Vasara praėjo smagiai, ruduo – dar smagiau, medžiams raustant gavome pranešimą, kad atšaukiamas reisas nuo Kijevo iki Vilniaus. Nenustebome:...
Po trisdešimties metų vėl Moldavijoj (4) Moldova 2015, lapkritis LIJO LIJO Bilietus į Kišiniovą pirkome metų pradžioje. Kadangi paskutinieji mėnesiai išvykomis buvo labai turtingi, tai apie kelionę į Moldovą beveik pamiršome. Užtat atėjus lapkričio pabaigai, ji buvo tarsi visai netikėta, tačiau jau beveik negeidžiama. Skrydžiai...
Svetingoji Moldova Ir štai pagaliau paskutinė darbo diena- laukia dviejų savaičių atostogos. Jau šiandien išvažiuojam iš Lietuvos. Dar tik įpusėjus darbo dienai jau skubame į geležinkelio stotį ir sėdam į traukinį Vilnius-Minskas. Keletą valandų praleidę Minske, sėdame į traukinį, kuris pusantros...
Šokių projektas Moldovoje RUGPJŪČIO 18D. ANTRADIENIS Naktį 04.00val. Autobusu važiavom į RYGĄ. Važiavom apie keturias valandas. Važiuodama nemiegojau, nes bendravau su draugais. Apie 9val. Jau buvom Rygos oro uoste. Skrydis 11val. tad dar turime dvi valandas laisvo laiko Mes apžiūrėjom oro uostą,...
Rytų Europa traukiniais. 4 valstybės - 4 sostinės. 2 d. Moldova Įvažiuojam į ją kiek susikrimtę. Tiksliau sakant aš tai visai nesusikrimtęs, manęs juk muitininkai nenugręžė. Nijolė irgi neatrodo per daug nuliūdusi, taigi nervuojasi tik vienas Vytelis, burba nesustodamas, bet labai juokingai ir su tokiu bajeriu, todėl aš laikau lūpą sukandęs,...