Meksika. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

17-22 dienos. Playa Del Carmen. Xcaret (3) Septynioliktoji keliones diena prabego darbingai. Na o vakare - nuostabi vakariene prancuziskos virtuves restoranely... Cia pirma karta ragavau prancuziskos svogunu sriubos. Taip taip - svogunu! :) ir jos skonis - dieviskas! Zygimantas (mano mazas surio maniakas) pasirenka suriu rinkini :) o kaip pagrindini...
16-oji diena. Playa Del Carmen Naktinis gyvenimas! (3) Sesiolikta diena. Pirmadienis Musu hostelyje netgi duoda pusrycius! :) Kava, arbata, sausi pusryciai, siek tiek vaisiu ir tostinta duona su dzemu arba sviestuku :) Pusryciams pats tas! Pavalge keliaujam pasivaiksciot po rytine Playa Del Carmen. Panasu, kad veiksmas cia vyksta visa para,...
13-15 dienos. Cozumelis - Playa Del Carmen Tryliktaja musu keliones diena, penktadieni kylam anksti – siandien esam uzsisake snorklinimo isvyka. Tad papusryciave sedam i taksi ir lekiam i viena is dvieju (neskaitant kruiziniu laivu terminalo) Cozumelio uostu. Atvyke susirandam savo laiveli “Leon”, kuris kiek mazesnis nei mes tikejomes,...
10-12 dienos. Cozumelis (4) Desimtoji diena. Siandien palikom Cancuna ir persikraustem i Conzumeli. Tai maza salele Jakutano krantuose turinti antra pagal dydi koralini rifa. Tai viena populiariausiu kruiziniu laivu stoteliu. Nors Cancuna nuo Conzumelio skiria tik 114 km, atvykti iki cia uztrukom keleta valandu: taksi...
Septinta,Astunta ir devinta dienos. Cancunas (2) Septintoji keliones diena. Gerai issimiegoje kimbam tvarkyt reikalu - darbai darbai darbai. Cancunas buvo sumanytas butent turistams. Pagrindinis sio miestelio traukos centras – Zona Hotelera, kur palyginti siauram sausumos ruoze tarp karibu juros ir lagunos isikure viesbuciai, restorainai, prekybos centrai ir naktiniai...
Sestoji diena - Cancunas (1) Pagaliau puikiai issimiegojom!!! Pusryciai musu viesbutuke (Urban Oasis) – svediskas stalas kur pasirinkimas ka valgyt tikrai platus – nuo omleto iki jautienos troskinio :) Tad sociai papusryciave traukiam pasidairyt po ekskursiju “biuriukus” jei taip galima juos pavadinti. Gatveje vos isejus is...
Penktoji diena - pakeliui i Cancuna (6) Penkta diena. Skrendam i Cancuna!!!  Kaip ir vakar, prabundam 5 ryto – nezinau kas cia labiau itakoja ta musu miego ritma – ar tai, kad laiko juosta pasikeitusi ir nespejom prisitaikyti, ar tai, jog musu kambarely visai nera oro, o...
Ketvirtoji diena – diena Mechiko mieste Prasidejo ji anksi – prabudom 5 ryto ir abu nebeuzmigom. Tai nusiprausem abu ir gulejom lovoj su kompais. Zygis megino dirbt, bet taip sunkiai, besinervuodamas, nes nerealiai strigo internetas – minute yra, minute nera, o kai yra krauna viksa laaaaabai...
GAL NULĖKT Į MEKSIKĄ?... O KODĖL GI NE! (2/2) Kad neperdozuočiau kultūrinių potyrių, visa kita diena skiriama relaksacijai Karibų jūros paplūdimyje. Šilta, gražu ir viskas 15min atstumu nuo namų. O kai prie to dar pridedi gražias, bikini dėvinčias merginas ir šaltą alų geromis kainomis iš paplūdimio restorano... pradedu suprasti...
GAL NULĖKT Į MEKSIKĄ?... O KODĖL GI NE! (1/2) (2) Trumpai apie save: esu 24 m vyrukas, nesuvaržytas jokių rimtų šeimyninių saitų, todėl gan dažnai pasiduodu avantiūroms ir suteikiu sau malonumą dažnokai tenkinti savo spontaniškas užgaidas. Taip jau gavosi, kad mano užgaidos dažnai būna susijusios su kokia nors įdomia kelione....
Kankunas (5) www.dolcevitabylaura.blogspot.com Na neįkvepia manęs tokie miestai kaip Kankunas ir Los Cabos. Garbės žodis neįkvepia. Kartais būna, kad pasakojimas taip gražiai iš širdies liejasi, pats dėliojasi. O šiuo atveju, kažkaip nelabai jis nori lietis ir dėliotis. Todėl savo pirmąją kelionę Meksikon aprašiau...
Meksikos sostinės chaotiškos kreivės - ne turistinis pasakojimas (14) Daugiau pasakojimų mano bloge Apie Meksiką [img]http://www.mytrips.lt/files/2010/12/21/img/Meksiko-miestas-7239569.jpg[/img] Neatsimenu, kas labiausiai man atėmė žadą, kai pirmą kartą atsidūriau Meksiko mieste. Begalinis mašinų srautas, karštis, nutriušę namai, vaikučiai gailiomis akutėmis ar bekojai žmonės sankryžose prašantys išmaldos ir be perstojo plaunantys langus? Tik žinau, kad...
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Senegalas Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys