A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Marokas. Naujausi pasakojimai - mytrips.lt

Marokas. Pasakojimai

Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Truputis Afrikos saulės... (4) Atvėsus orams visada apima nostalgija šiltiems kraštams,tad šiemet užmačius viliojantį pasiūlymą pakeliauti 10d po Ispaniją ir Maroką nutariau prisijungti prie grupės ir aš.Galbūt dauguma prieš tokį keliavimo būdą su kelionių agentūromis,bet nemokančiam užsienio kalbos taip yra vienintelė galimybė aplankyti tolimas...
Marokas: greičiausiai ir pigiausiai pasiekiama egzotika (1) Marokas – šiaurės vakarų Afrikoje esanti šalis, ko gero viena iš labiausiai „user-friendly“ Juodojo žemyno valstybių. Draugiškumas pasižymi tiek vizų politika (vizų nėra, kaip ir išvykimo mokesčių, tiesa garbieji pasieniečiai antspaudus į pasą deda taip, kad viename puslapyje po to...
Marokas – trupinėlis dangiško Afrikos grožio iš arčiau (1) Vienas iš įspūdingiausių ir tikrąjį Maroką atspindinčių miestų Marakešas. Lyginant su sostine Rabatu, jis išsiskiria savo vidine harmonija, verdančiu gyvenimu, turistų medžiokle, klaidžiomis gatvelėmis kartu su išmaldos prašančiaisiais neįgaliaisiais ir vaikus ant rankų laikančiomis mamomis. Dienoms bėgant suvoki, jok tai...
Marokas -Thank you very Marakesh (4) Taigi vietoj slidinėjimo kalnuose nutarėme pasidaryti egzotiškesnes atostogas. Lektuvo bilietus pirkome prieš 4 mėnesius. Iš anksto susiplanavome kelionės maršrutą. Sausio 22d Nusileidome Fes, užpildome imigracijos anketas ir mes jau Maroke. Dienos tikslas – traukiniu nusigauti iki Marakešo. Šalia oro uosto sutarėme su...
Ir aš buvau Maroke (2) Marokas - turistų masiškai lankoma šalis. Saugi, patogi keliauti. Plius nuostabi gamta, šimtai kilometrų pliažų ir dar daug ko, dėl ko verta tą šalį aplankyti. Marakešas Vos atskridus, pirmi stiprūs įspūdžiai - specifinis eismas. Važinėjama ten kitaip, negu pas mus, ir pradžioje...
Marokas 2008 - Pietinė dalis, varom standartiniu maršrutu. (3) 2008-04-antra pusė. Dar net nespėję įlipti į lėktuvą susipažįstam su keliais lietuviais, kurie skrenda taip pat į Marakešą ir netgi grįžta tą pačią dieną kaip ir mes. Vienas jų į Maroką keliauja berods jau 3-a kartą. Taigi vyksta pasikeitimas informacija. Skrydis...
Apie Marakešą,Mogadorą ir ožkas (35) Marokas 2011 sausis-vasaris ...
Marokas 2010 - Šiaurinė dalis (27) Vėl pavasaris ir visi nuotykiai prasideda vieną dieną įpusėjus Kovo mėnesiui. Kaip ir praeitą kartą keliaujame vėl trise. Aš, Adelė, kuriai beje, dar tik 18 mėnesių bei mano ketvirtą mėnesį besilaukianti žmona Jurga. Šį kartą skridome per Briuselį į Fes miestą,...
Marokas arba "Hello my friend! Best price for you!" (4) Į kelionę susiruošėme keturiese. Kaip įprasta kelionė prasidėjo nuo bilietų pirkimo. Bilietai Kaunas – Briuselis-Marakešas-Briuselis–Ryga žmogui ir ketvirčiui lagamino kainavo 591 lt. Bilietai jau yra ir galima planuoti toliau. Nusipirkom knygą-gidą iš vienos keliautojos, buvusios Maroke. Gavome naudingų patarimų...
Pavasarinės Maroko spalvos, garsai ir kvapai (20) Apie Maroką pradėjau svajoti vos tik perskaičiau Nomado pasakojimus, po to būnant Gibraltare ir stebint į Maroko pusę. Laiks nuo laiko vis pasižiūrėdavau į skrydžių kainas, pasiskaitinėdavau pasakojimus. Kovo 10 d. pavakare, anksčiau pabaigę darbus, keturių žmonių ekipažas...
Instrukcija - kaip sušalti Afrikoje. Kelionės po Maroką dienoraštis (5) 2010 m. sausio 17 – vasario 9 d. Šių metų kelionei pasirinktas Afrikos žemynas – aš ir Lina keliaujam į Maroką, vaikystės apelsinų šalį. Šalies pavadinimas nuo jų tikriausiai ir kilo, nes prisimenu etiketę "Maroc" ant apelsinų. Tie su etiketėmis...
Marokas 2009 arba, kad ir kiek nusiderejai - vistiek permokejai :) (8) Praėjo jau pusė metų po kelionės, kol prisiruošiau aprašyti įspūdžius. Visi lūkesčiai, susiję su kelione, pasiteisino, ne net nepasiteisino, o buvo 100 kart gražiau ir įdomiau nei tikėjomės. Prieš kelionę, skaitant kitų keliavusių atsiliepimus, radau nemažai nuomonių jog Maroke baisu, nešvaru...
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys