Malta. Pasakojimai

Akmens ir vandens simfonija - Malta ( II dalis) (5) 5 diena Vėl ryte skubame į Cirkewa. Tik šį kartą kelsimės keltu į Gozo salą. Lankysimės džiaugsmingoje vietoje (išvertus iš kastilų kalbos Gozo reiškia džiaugsmą). Bilietai parduodami tik plaukiant atgal. Sėdame atvirame denyje. Šalia įsitaiso pora pagyvenusių anglų. Paklausus...
Akmens ir vandens simfonija - Malta ( I dalis) (11) Periodas be saulytės, užsitesęs vos ne nuo spalio mėnesio, tiesiog masina pabėgti ten kur šilta ir saulėta. Retkarčiais išlindusi saulutė nelabai pradžiugina, nes tokiu metu paprastai sėdi ofise ir tik pro langą gali pasigėrėti gražia diena. O ir...
Šventės kitaip - Malta (4) Turime dvi savaitės atostogų šventiniu laikotarpiu ir šias atostogas norisi išnaudoti turiningai, prasmingai, nes jau pabodo sėdijimas prie šventinio stalo, nukrauto silkėm, baltom mišrainėm ir žiūrijimas „Vienas namuose“ arba besaikis šampano gėrimas naujųjų metų naktį su skausmingom pagiriom ryte....
„Pagauti esmę“ – visai nereiškia, kad tapo aišku: aišku tik tai, kad prisilietėme prie praeities“ (3) Malta 2014, birželis Iš Peterburgo grįžome birželio trečiosios dienos ankstyvą rytą, o po poros dienų, laikrodžiui dar neišmušus dvylikos, vėl užrakinau savo buto duris, ir išvažiavau į autobusų stotį. Kartu su Vytu. Mūsų laukė susitikimas su Malta, jos auksiniai ir juodos...
7 dienos žydrųjų lagūnų ir medaus spalvos smiltainio šalyje – Maltoje (II dalis) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/05/01/img/Medaus-smiltainis-84422055.jpg[/img] ...
7 dienos žydrųjų lagūnų ir medaus spalvos smiltainio šalyje – Maltoje (I dalis) (5) Šaltą žiemos dieną mintys sukasi apie tai, kur šilčiau. Ir kad būtų nelabai brangu. Viena kita dienelė ir gimsta planas chuliganas: praleisime pavasario atostogas Maltoje. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/04/27/img/Malta-in-spring-40122052.jpg[/img] Pasikonsultuoju kas prie ko su mytrips.lt keliautojais,google vaizdais ir imu planuoti mažas priešvelykines...
Malta – vasaros paieškos gelsvo smiltainio namukų salose III Iš ryto nutarėm nusitrenkti į pietrytinę salos dalį – žvejų miestelį, uostą Marsašlok ( Marsaxlokk). Su persėdimu Valetos stotyje pasiekiam spalvingų laivelių „luzzu“su akutėmis įlanką, kurią juosia miestelio promenada su lauko kavinukėmis. [img]http://www.mytrips.lt/files/2013/10/21/img/Vaizdelis-nuo-paludimio-42120361.jpg[/img] Nuklystam į smėlėtą paplūdimiuką, kur piknikauja vietiniai su vaikais....
Malta – vasaros paieškos gelsvo smiltainio namukų salose II (2) Sekanti diena – operacija „Gozo“. N`iolika min. autobusu ir mes Cirkewwoj. Atfutbolinam įkyruolius su įv.pasiūlymais ir prie kasų. Kelto bilietas „round trip“ – 4.65 €. [img]http://www.mytrips.lt/files/2013/10/17/img/Mgarr-Gozo-87420316.jpg[/img] Persikėlę į Mgarr, perkam dienos bilietą (2.60 €/žm.) ir į Rabatą. Iš ten autobusu į...
Malta – vasaros paieškos gelsvo smiltainio namukų salose I (2) Matyt intuicija pakuždėjo, kad pavasaris šiemet bus įspęstas į kampą. O ir tradicija pas mumis – per savo tortadienius pabėgti, pasislėpti... Sausio vidury kimbam į paieškas. Kryptis – skrydis be persėdimų ir kur kovo pabaigoj daugiau mažiau jau šilta. Maloniai...
Už keliavimą gali būti geriau tik naujas keliavimas, arba apie tai, kaip mes atostogavome Maltoje (10) Prologas - Važiuojam kur nors, kąąą. - Kur tu nori važiuot? - Bet kur. Nu pasiimk atostogas, kąąą. - O tai kur važiuot? - Nu bet kur. Koks skirtumas. Svarbu toliau nuo prikakotų pampersų ir žviegimo. - Bet tai žviegimas važiuos gi kartu... - Jo, bet išvažiavus...
Poilsis Maltoje (4) Nuostabioji Malta. Tikrai taip. Teko pabūvoti net 2 kartus maždaug vienerių metų bėgyje. Kartą lapkritį, o kitą kartą rugsėjį. Nuostabu, bet abu kartus nuostabus oras. Net lapkričio mėnesį yra pakankamai karštą, kad galųtume maudytis jūroje (vietinių siaubui!). Vandens temperatcra apie...
Malta.Valeta (2) Na, pagaliau prisėdau parašyti savo įspūdžius iš kelionės po Maltą. Perspėju, kad ši mano kelionė buvo dalykiška, o ne turistinė. Skridau iš Vilniaus per Milaną. Iš Milano skraidino Maltos avialinijos - jos tiesiog sužavėjo - įtaisyti TV ekranai, rodė juokingus...