Malaizija. Pasakojimai

Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 3 dalis (2) Šiandien laukia vėl įdomi diena - China Towns, Merdeka Square ir turas po Petronas Towers. Rytą vėl pradedam neskubėdami, lepindamiesi saulės voniomis prie baseino. Aš mielai taip praleisčiau ir visą dieną, jei tos mūsų atostogos būtų nors šiek tiek ilgesnės.. Bet...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 2 dalis (2) 1 diena (Sestadienis) Mūsų pirmas rytas prasidėjo ~15val. Turint omeny laiko juostų skirtumą, Airijoje tuo laiku būtų buvę 7 ryto, tai atsikėlėm kaip ir mums įprastu laiku :) Būtent dėl laiko juostų skirtumo ėmėm kambarį be įskaičiuotų pusryčių,nes vis tiek viską...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 1 dalis (8) [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/05/02/img/Kai-lijo-Airijoj-lietus-ir-buvo-baisiai-salta...-1-71129774.jpg[/img] Planuoti atostogas, bent jau man, visada buvo, yra ir, ko gero, bus, pats idomiausias uzsiemimas. Juk pasirinkimas toks didelis, tiek visko norisi pamatyti, ka nors naujo isbandyti! Ziemos atostogas, kaip ir kasmet, sumastem praleisti slidinejant kuriame nors Austrijos kurorte,...
Malaizija: Lietuva rojuje (1) Šis apsakymas yra vienas iš penkių, kuriuos sudėliojau pagal 2010 m. sausio-vasario mėn. vykusios kelionės įspūdžius. Nuorodas į likusius galite susirasti kur nors tekste, kai jas ten sudėsiu. Taigi – kryptis – Malaizija. Šiaip, turėdamas pakankamai pinigų ir galimybę rinktis bet...
Dvi dienos tikrose džiunglėse (3) Malaizija giriasi turinti seniausius pasaulyje atograzu miskus. Pamanem, kad butu puiki proga nuplauti juose Kuala Lumpuro dulkes ir sestadieni per gera pusdieni su keliais persedimais nusigavom iki ten. Buvo verta :) Taman Negara nacionalinis parkas – didziule negyvenama dziungliu teritorija su...
Iš Singapūro per Malaiziją Iš Singapūro per Malaiziją Malaizija, 2008 metų kovas - balandis 2007 metais Malaizija atšventė savo nepriklausomybės penkiasdešimtmetį. Rugpjūčio mėnesį per šalį nuvilnijo švenčių ir fejerverkų bumas, ją lankė prezidentai ir ministrai, karaliai ir karalienės, turčiai ir paprasti mirtingieji. Ta proga jubiliejiniai metai...