Malaizija. Pasakojimai

Nepamirstama Malaizija Kelionė Malaizijoje kitaip Malaizijoje teko aplankyti pagrindines siūlomas turistines vietas, todėl apie jas daug naujo nėra ką pasakot, bet buvo ir išskirtinių vietų, apie kurias ir norėčiau labiau...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 3 dalis (2) Šiandien laukia vėl įdomi diena - China Towns, Merdeka Square ir turas po Petronas Towers. Rytą vėl pradedam neskubėdami, lepindamiesi saulės voniomis prie baseino. Aš mielai taip praleisčiau ir visą dieną, jei tos mūsų atostogos būtų nors šiek tiek ilgesnės.. Bet...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 2 dalis (2) 1 diena (Sestadienis) Mūsų pirmas rytas prasidėjo ~15val. Turint omeny laiko juostų skirtumą, Airijoje tuo laiku būtų buvę 7 ryto, tai atsikėlėm kaip ir mums įprastu laiku :) Būtent dėl laiko juostų skirtumo ėmėm kambarį be įskaičiuotų pusryčių,nes vis tiek viską...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 1 dalis (8) [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/05/02/img/Kai-lijo-Airijoj-lietus-ir-buvo-baisiai-salta...-1-71129774.jpg[/img] Planuoti atostogas, bent jau man, visada buvo, yra ir, ko gero, bus, pats idomiausias uzsiemimas. Juk pasirinkimas toks didelis, tiek visko norisi pamatyti, ka nors naujo isbandyti! Ziemos atostogas, kaip ir kasmet, sumastem praleisti slidinejant kuriame nors Austrijos kurorte,...
Malaizija: tiesiog gera vieta (1) Šis apsakymas yra vienas iš penkių, kuriuos sudėliojau pagal 2010 m. sausio-vasario mėn. vykusios kelionės įspūdžius. Nuorodas į likusius galite susirasti kur nors tekste, kai jas ten sudėsiu. Taigi – kryptis – Malaizija. Šiaip, turėdamas pakankamai pinigų ir galimybę rinktis bet...
Dvi dienos tikrose džiunglėse (3) Malaizija giriasi turinti seniausius pasaulyje atograzu miskus. Pamanem, kad butu puiki proga nuplauti juose Kuala Lumpuro dulkes ir sestadieni per gera pusdieni su keliais persedimais nusigavom iki ten. Buvo verta :) Taman Negara nacionalinis parkas – didziule negyvenama dziungliu teritorija su...
Iš Singapūro per Malaiziją Iš Singapūro per Malaiziją Malaizija, 2008 metų kovas - balandis 2007 metais Malaizija atšventė savo nepriklausomybės penkiasdešimtmetį. Rugpjūčio mėnesį per šalį nuvilnijo švenčių ir fejerverkų bumas, ją lankė prezidentai ir ministrai, karaliai ir karalienės, turčiai ir paprasti mirtingieji. Ta proga jubiliejiniai metai...

Pasakojimai pagal šalį

Visos šalys Afganistanas Airija Albanija Andora Angilija Argentina Armėnija Australija Austrija Azerbaidžanas Bahamos Bahreinas Baltarusija Barbadosas Belgija Belizas Beninas Bolivija Bosnija ir Hercegovina Botsvana Brazilija Brunėjus Bulgarija Čekija Čilė Danija Dominikos Respublika Dramblio Kaulo Krantas Džersis Egiptas Estija Etiopija Fidžis Filipinai Gabonas Graikija Grenlandija Gruzija Gvatemala Hondūras Honkongas Indija Indonezija Irakas Iranas Islandija Ispanija Italija Izraelis Jamaika Japonija JAV Jordanija Jungtinė Karalystė Jungtiniai Arabų Emyratai Juodkalnija Kaimanų salos Kambodža Kanada Kenija Kinija Kipras Kirgizija Kiurasao Kolumbija Kosovas Kosta Rika Kroatija Kuba Kuveitas Laosas Latvija Lenkija Libanas Lichtenšteinas Lietuva Liuksemburgas Madagaskaras Makedonija Malaizija Maldyvai Malta Marokas Mauricijus Meksika Mianmaras Mikronezijos Federacinės Valstijos Moldavija Monakas Mongolija Namibija Naujoji Zelandija Nepalas Nyderlandai Nigerija Nikaragva Norvegija Omanas Pakistanas Panama Papua Naujoji Gvinėja Paragvajus Peru Pietų Afrikos Respublika Pietų Korėja Portugalija Prancūzija Puerto Rikas Rumunija Rusija Salvadoras San Martenas Seišeliai Serbija Singapūras Sirija Slovakija Slovėnija Suomija Svalbardas Svazilandas Šiaurės Korėja Šri Lanka Švedija Šveicarija Tadžikija Tailandas Taivanas Tanzanija Tunisas Turkija Ukraina Uzbekija Venesuela Vengrija Vietnamas Vokietija Zambia Zimbabvė Žaliasis Kyšulys